{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.624 visninger | Oprettet:

Essay om tro {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens smiley

Jeg skal skrive nogle overvejelser, betragtninger, ideer osv.. ned som jeg skal bruge i et essay om tro og relgioner. Har i nogle forslag til hvad jeg evt. kunne skrive i mit essay. indtil videre har jeg besluttet at skrive noget om hvad kristendom betyder for mig, hvad jeg tror på og hvorfor, mine tanker omkring gud og jesus. Samligning de mest udbredte relgioner (For eksempel islam, kristendommen og jehovas vidne)

Tak på forhånd.

MVH Nanna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Essay om tro
  • #1   21. sep 2009 Tror det er rigeligt.. Gå evt. ind i HVORFOR mennesker tror og hvorfor nogen ikke gør.. Hvad mener du er mest realistisk? Tro eller videnskab? kan man kun holde fast i den ene ting, eller kan man godt tro på gud og stadig følge videnskaben??

  • #2   21. sep 2009 Tusind tak. Det var nogle rigtig gode forslag smiley Tusind tak.

  • #3   21. sep 2009 Synes det lyder som om du er godt på vej.

    HUSK-HUSK-HUSK en god indledning, midte og afslutning..

    Fx. kunne du indlede med hvad tro er, og hvad kristendommen betyder for dig. Midten kunne være lidt bredere - om andre religioner - sammenlign evt. med kristendom, og evt. skriv lidt om hvordan forskellige religioner påvirker det danske samfund og dig. Slut af med at "gentage" dig selv - fortæl hvad du er nået frem til, og din holdning herom. Kom med et guldkorn til sidst - fx. "Tro fylder i samfundet bla bla bla.."

    Håber det var til lidt hjælp. God fornøjelse smiley


  • #4   21. sep 2009 Tusind tak Stine smiley

Kommentér på:
Essay om tro

Annonce