{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.511 visninger | Oprettet:

Fugl fløj ind i vindue :( {{forumTopicSubject}}

Nuuurg jeg sidder og skal til at spise morgenmad da mig og min mor pludselig hører noget : BAM! Så går vi over til vinduet der ligger den smukkeste lille fugl på ryggen og trækker vejret! ): Min mor ville ikke slå din ihjel (hvis den nu led var det jo synd den levede) men det kunne hun bare ikke få sig selv til, hvilket jeg godt kan forstå. Jeg gik ud til den, aede den og vendte den om på maven men så faldt den lige ned med hovedet smiley . Jeg tager den så op mens jeg aer den og ligger den ned på græsset men den ligger bare der på ryggen og trækker vejret. Jeg prøvede at se om den havde noget brækket (jeg kan ikke finde ud af så noget) men det tror jeg ikke? Jeg sidder der i lidt tid og bare aer den da den vender sig om og sætter kløerne i græsset så jeg ikke kan tage den op. Den går lidt og jeg skubber lidt på den og den baskede en liiille smule med vingerne jeg går så ind og spiser, da jeg kommer ud sidder fuglen der stadig :(. Men da den ser mig løber den mens den basker lidt med vingerne ind i hækken og jeg kunne ikke få øje på den igen ): . Så krydser alt hvad jeg kan for at den ikke sidder inde i hækken smiley . Blev helt trist for gal hvor var den bare smuk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fugl fløj ind i vindue :(
Kommentér på:
Fugl fløj ind i vindue :(

Annonce