Er jeg hysterisk?(mors kæreste) {{forumTopicSubject}}
Hej
Kunne godt tænke mig at høre jeres mening - overreagerer jeg??
I får lige historien.
Min mor har kendt en del fyre her indenfor de sidste år. De har alle pånær en enkelt været samme type - virket lidt enfoldige, ikke haft nogen uddannelse, og har jeg senere fundet ud af (min mor ved ikke, jeg ved det) nogle af dem har været voldelige og en har været fængslet for vold.
Ingen af os her i familien har dog lidt overlast på trods af dette, da hun ikke har kendt dem så længe
En af de her fyre slog hun op med for noget tid siden. De var sammen lidt tid, og han var sød nok på nogle punkter, men min søster og jeg fik lidt spat af ham. Han mente nemlig at han altid havde ret (fx var han overbevist om at vi tog fejl, da vi sagde at "bat" betød flagermus på engelsk. Og han syntes også at min mor tog fejl da hun sagde hvor lungerne sad henne i kroppen, på trods af hun i sit arbejde skal kende meget til menneskets anatomi og fysiologi! Han tror fuldt og fast på det er ham der har ret, det er simpelthen så åndssvage diskussioner man har med ham så man ikke kan tage det seriøst!)
Så ja, undskyld, men i mine øjne virker han altså ikke lige som den skarpeste kniv i skuffen. Derudover brugte han racistiske ord, og det er absolut ikke accepteret hjemme hos os!
Der var altså flere ting, og med tiden indså min mor også, at han måske ikke var noget for hende alligevel. Så hun slog op med ham.
Min mor gav mig og min søster ret i de ting, vi mente om ham, og har mange gange siden talt om at han altså godt nok ikke havde været noget for hende, og at det var godt hun kom ud af det.
Så her forleden dag, ½ år efter de slog op ca, meddeler hun mig, at hun nok finder sammen med ham igen? Blev bare vildt irriteret, for føler mig sgu lidt åndssvag når vi har siddet og snakket om, at det var godt hun kom ud af forholdet. Og gang på gang er vi blevet enige om, at nu skal hun altså gå efter en, der er lidt mere hendes stil.
Bliver irriteret når hun så lige pludselig bare trækker alt tilbage hun har sagt. Nu siger hun at det sikkert også bare var hende, der også var åndssvag, og undskylder hans opførsel med at han lærte os at kende i en stresset periode :-S Når jeg prøver at nævne eksempler på hvorfor hun gik fra ham, kommer hun bare med lamme undskyldninger på hans vegne, synes virkelig det virker åndssvagt.
Så her i aften var det så meningen at vi skulle hygge os sammen, mig og hende, fordi min søster er på arbejde. Men til eftermiddag spørger hun så om det er i orden at hun tager hjem til ham og får et glas vin? Ja ja svarer jeg, det må du selv om. Troede jo bare det ville være en times tid eller lignende, men nej. Hun shiner sig helt op og kommer så ind og siger at hun går nu kl otte. Okay tak for lige at efterlade mig alene hjemme en lørdag aften når jeg har siddet og kedet mig af hækken til hver aften hele ugen fordi jeg også har været alene der
Er jeg meget urimelig at høre på?
Kan godt være jeg er det, men skulle virkelig bare ud med det, da jeg er indestængt rasende lige nu
Det er nemlig heller ikke første gang hun har "efterladt" mig, da hun var sammen med ham før, havde vi også planlagt en aften hvor vi rigtig skulle hygge og se en god serie i fjernsynet med slik til og det hele. Der forsvandt hun også ind i sit soveværelse med telefonen og kom først tilbage da programmet var slut, totalt skuffende. Ved virkelig ikke hvad der går igennem hovedet på hende?
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.365
undskyld jeg spørg, men hvad med din far?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.446
Hvad tænker du på, mht min far?
feb 2009
feb 2009
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
i min verden er det altid børnene der skal prioriteres højest. de skal ikke forsømmes pga mabn har fået et nyt forhold der skal plejes. så må det nye forhold også ku rumme børnene på deres præmisser.
det er ærgeligt at du ikke kan enes med din mors kæerste, og at han umiddelbar ikke passer til din mor. men du kan ikke bestemme hvem hun skal holde af og finde sammen med - desværre - du må bare respektere det - og ellers altid være på hendes side
men hun skal dælme også respektere dig, og huske ikke at forsømme dig, bare fordi hun har fået en ny flamme :-)=
det skal nok gå alt sammen - men skriv et pænt brev til hende :-9
jun 2007
Derudover elsker jeg jo også min mor, så vil gerne bo sammen med hende. Jeg hader bare tanken om at hun vælger et forhold, som hun allerede en gang har indset ikke var noget. For vi andre gider jo ikke at hun slæber alle mulige med hjem som vi så skal bruge et par måneder på at lære at kende, hvorefter hun smider dem ud igen.
Det er jo sket alle de andre gange, så hvorfor skulle denne gang være anderledes?
feb 2009
jun 2007
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 7 Emner: 5 Svar: 113
Håber at I finder en fornuftig løsning på sagen...
feb 2009
Er jeg hysterisk?(mors kæreste)