Fra kronisk syg til rask? hvordan?? {{forumTopicSubject}}
Min elskede lille rottedreng Joey har siden jeg fik ham som 4 mdr's, lidt af kroniske luftvejslidelser. Han har været på medicin onn/off i to år, og fik sin sidste dosis for ca 4 mdr siden.
Der sagde dyrlægen til mig at han ikke kunne gøre mere for ham, eftersom han begyndte at blive mere og mere immun overfor medicinen, og at jeg nu måtte se tiden an og nok skulle regne med det snart blev en aflivning.
Så idag da jeg kommer hjem, efter ikke at have været her i to dage, synes jeg godt nok Joey ser lidt friskere ud end han plejer og da jeg får kigget på ham har han intet sekret om øjnene og næsen og hans vejrtrækning var helt fin! Hvilket jo er et tydeligt tegn på bedring.
Er super lykkelig, har ikke lavet andet end at bekymre mig om ham siden jeg fik ham.
Men hvordan kan det lade sig gøre? Hvordan kan kroppens immunsystem pludselig være i stand til at holde sygdommen nede, når han hele sit liv har døjet med den??
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 217
men hvis det er noget med luft vejene er det ofte bedre om efteråret/vinteren da der ikke er så meget pollen i luften som genere luftvejene
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Kan godt være du har ret i det med pollen i luften. Han viste bare ingen forbedrninger sidste år, og nu er han blevet ældre så det burde kun gå ned ad bakke. Men han må være en lille fighter :O)
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
aug 2008
Joey har slet ikke nyst overhovedet, så han har virkelig fået det bedre :O)
Hvad gør du så om sommeren for at lette lidt på det?
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
aug 2008
Fra kronisk syg til rask? hvordan??