{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• To træer skal beskæres 1.800 kr.
  • Samling af seng 700 kr.
  • Tilslutning af bruse blandingsbatteri 1.500 kr.
  • Lyskontakten i lejlighedsopgangen fungerer ikke 550 kr.
  • Beskæring 2.210 kr.
  • Opgravning og bortanskaffelse af jord 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levering fra hooks- Erfaring?
  • #1   25. okt 2009 Jeg handler ALDRIG med dem mere....det tog mere end 4 uger før jeg fik mine varer...og havde det da blot været nævnt på hjemmesiden så havde jeg kørt til Kolding og hentet det i deres butik i stedet....
    Desuden synes jeg ikke kvaliteten er super ...jeg har et par gange købt nogle ting som efter 14 dages brug er gået op i syningerne etc...så jeg har besluttet at gøre det sikre hvergang for eftertiden...og det er at handle hos Tika Rideudstyr...deres service, levering og kommunikation er total i orden...varerne er gode og prisen ok...
    Du skal nok ikke forvente at se trensen før præcis det minimum af dage de skriver på hjemmesiden for levering...

• #2   25. okt 2009 Hmmm på min ordre stod der netop til omgående levering men det kom altså først efter at jeg havde rykket for dem hveranden dag i 3 uger og tilsidst truet med at annullere ordren...så kunne det pludselig komme med posten i løbet af et par dage....så tro ikke på det der står på din ordreseddel...

• #3   25. okt 2009 Jeg har engang måtte vente tre måneder på et dækken til den hest jeg red. Da jeg fik det var det forår og der var derfor ikke brug for det længere...

Men det var da et lækkert dækken.

Jeg har meget blandede oplevelser med dem.

Fx fik jeg engang en hultang i stedet for stigebøjler... Men hvad, de ligner også hinanden en lille smule...

• #5   25. okt 2009 Jeg fik min sadel et par dage over tid da jeg engang bestilte fra dem.. Men det gør ikke det store, synes jeg :O)

• #6   25. okt 2009 De ting jeg får er de rigtige, men hold op hvor er de langsomme til at levere!
    Lige pt. går jeg og venter på en vinterjakke og en sweater, på ordren stod der det ville komme d. 15, jeg har det endnu ikke, og vi har intet hørt fra dem..

De er skod til at levere, men det de levere er okay smiley
    Så, hvis du har stor tålmodighed (hvilket jeg IKKE har), kan du sagtens handle med dem smiley

Kommentér på:
Levering fra hooks- Erfaring?

Annonce