544 visninger
|
Oprettet:
At sælge pony :( :( {{forumTopicSubject}}
Det er sku svært. Min underviser siger jeg ikke må sælge før jeg er klar i hovedet.
Jer der har solgt, hvad tænker I for at det ikke er så hårdt og sådan?
dec 2005
Følger: 254 Følgere: 256 Heste: 8 Emner: 343 Svar: 1.995
- Tænk på det er egoistisk at beholde den, ved selvfølge ikke hvorfor du skal af med den, men fx. hvis du ikke kan ride pony mere, er den synd den ikke kommer til stævne, hvis du er for stor, er det egoistisk at tænke på det er bedst for dig du er ponyen, end den bliver solgt til en mindre rytter, osv osv
apr 2007
Følger: 81 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.616
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 78 Heste: 13 Emner: 24 Svar: 1.472
Jeg står nok selv indne længe og ksulle sælge nogen af mine ):
Men som Gitte siger. Tænk på det du ikke kan give ponyen.. Eller hvor'n man nu skal sige det.
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.042
nov 2006
Følger: 102 Følgere: 98 Heste: 2 Emner: 185 Svar: 1.497
Det JEG tænker hvis nu jeg sælger hende er, at jeg vil så vidt muligt finde en køber hvor jeg kan besøge hende ofte. Og så tænker jeg på alt det hun har givet mig, og alt det hun ville kunne give en ny rytter (:
apr 2007
Følger: 81 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 545 Svar: 2.616
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 799
Også hvis man ved at hesten kommer i ordenlige hænder, så syntes jeg ikke det er så slemt.
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 884
skal sælge min pony, da jeg bliver for gammel.
véd det bliver svært, men det er det bedste for os begge, lad dette blive en lille trøst for dig.. (:
At sælge pony :( :(