577 visninger
|
Oprettet:
at sælge pony {{forumTopicSubject}}
er jeg den eneste der bare ikke kan få dyret solgt !
ØV,
Når man endelig har besluttet sig for det så må det altså godt gå hurtigt.
har i nogle fif?
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.235
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.416
jan 2007
Følger: 438 Følgere: 411 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.244
- men vi har valt at bytte ham væk, det er hårdt, men ja, det r snart den eneste måde man kan komme af med dem på
jan 2007
Følger: 49 Følgere: 150 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.142
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.057
Men han er også sat rimelig dyrt, synes jeg
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.394
Hvis den kan klare flere ryttere kan du jo spørge Georg om han er intereseret i den
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.416
Han står langt under den pris folk siger vi skal sætte ham til. Og folk kan (som der står i alle anoncer med ham) bare give et bud.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.394
Men det er selvfølgelig dit valg
Men jeg tror bare ikke der er så mange der mangler heste i øjeblikket
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.416
Desuden mangler han mere store heste end ponyer.
Og synes bare ikke der nogen der er intra i at bytte for i denne tid vil folk helst sælge og ikke have noget nyt.
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.394
at sælge pony