11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Gymnasiefester. {{forumTopicSubject}}
Hvordan har jeres gymnasie det med fester?
Er det en stor del af gymnasiet? Går folk meget op i tøjet?
Hvordan har rektor det med fester?
Det gymnasium jeg går på har indtil videre holdt 1 introfest ( 1ger + intro 2gere kun ), 1 DUSK fest ( aner ikke hvad det står for ), 1 årsfest også er der DUSK fest igen på fredag.
Det er siden jeg startede i august.
Rektor er med til samtlige fester, får sig selv en øl også. Tøjet er meget afslappet og slet ikke noget fint i det overhovedet, det sq ikke noget videre vildt.
Det er virkelig en del af gymnasiets 'ånd', det skaber stort fællesskab mellem alle klasserne også 1,2,3 gere da man møder virkelig mange mennesker til festerne. Også er der ugen efter såååå meget at snakke om mellem alle og har man ikke været med til festerne, så aner folk ikke en disse om hvad der foregår også kan man godt glemme at snakke med om det.
De fleste af festerne er åbne for dem uden for - til årsfesten havde vi 2000 mennesker igennem døren cirka og vi går 1090 elever på skolen. Biletterne er ikke særligt dyre, vel en 30kr - intet sprut må tages med ind men der er tilladt at komme beruset ind, bare man kan stå på benene. Alkohol er kun mildt altså øl, breezer, mokai mm. og koster vel 20-25kr pr flaske som bliver hældt op i et krus.
Hvad med jer?
jul 2007
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 104 Svar: 909
Men det er 50/50 der kommer i tema tøj. Rektor er ikke med til vores.
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
tror lidt mit gymn. er det sted man søger ind hvis man ikke lige passer til andre steder
har nok regnet ud hvad dusk fest står for ;)-
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Nej dusk skal ikke læses som det man tror, det står for et eller anden kreativt xD.
Men vi er også et bundt hippier, tror ikke nogen ville kigge sjovt på en hvis man kom i nattøj. Ingen vilde popmennesker findes der.
Man kan sku tillade sig alt
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 44 Heste: 6 Svar: 2.894
Vi har:
slutningen af aug. introfest
første fredag i okt. og nov er der fest, en af dem plejer at være temafest.
første fredag i dec. er der galla fest.
feb. er der fastelavnsfest.
i mar. og april er der fest.
Alle festerne er for 1.,2.,3.g, og 1. og 2. hf.
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Vi har også et par fredagscaféer, og "alternativ onsdag"(alternativ onsdag er dog uden alkohol og foregår lige efter skoletid. Vi har haft rouladespisningsrekord og skal have "spille dag" nu på onsdag)
Lærerne og rektor deltager til vores fester, og får da også indtaget noget selv.
Alle vores fester er kun for gymnasiets elever, dog er gallafesten også for sommerens studenter.
Til vores fester og fredagscaféer kan man købe thy-øl, sommersby og cult(og desuden asti til gymnasiumfester).
Jeg ELSKER de fester!! Man lærer hinanden at kende - og man snakker jo med folk ;D
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 44 Heste: 6 Svar: 2.894
Gymnasiefester.