{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.621 visninger | Oprettet:

Højde og det der med at vokse.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Det eneste jeg kan tænke på er hvor folk høje er og alt det der med ens højde.. ved ikke, jeg har bare flip. Men det er ikke relevant for sagen! Jeg har nogle spørgsmål.:D

-Hvad er gennemsnitshøjden på piger når de er over 18 år i Danmark?
Hvad er den for drenge?

-Hvornår stopper man med at vokse i højden når man er pige? Og når man er dreng?

- Er 171 cm en normal højde at have som pige når man er 15½ år.? Føler mig så høj i forhold til andre..

Tak, om I ville tage jer tid til mine spørgsmål smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højde og det der med at vokse..
  • #2   17. nov 2009 jeg føler mig lille s; bliver 18 i næste månede og er 159 smiley
    ville gerne være højere.

jeg synes ikke du er for høj (: men hvis du gerne vil være lavere
    vil jeg gerne have lidt af din højde xD

• #3   17. nov 2009 *Lacugo* Christina *Team Bak* *

haha, 161 på en god dag? xD kan du lære mig det? smiley
    En centimeter kan gøre meget (:

• #4   17. nov 2009 jeg er 16 og 182

• #5   17. nov 2009 Ikke for at virke sur, men det var nu ikke så meget jeres højder jeg var interesseret i. Det var de spørgsmål jeg stillede.. smiley

• #6   17. nov 2009 jeg tror at det er meget forskelligt hvor høje man bliver. hvor høje er dine forældre og eventuelle søskende? der er jo der man arver det fra smiley men at være 175 som 15 årig er ikke unormalt.... du er måske bare startet tidligere end andre og derfor føler du dig højere...
    det er jo også i den alder at man virkelig forandre sig så helt normal højde....

men hvis du vil af med lidt højde tager jeg gerne imod donationer:)

• #7   17. nov 2009 men piger bliver sådan hvis man skal se helt matamatik agtigt på det, i gennemsnit alt mellem 160- 185 cm høje.

drenge bliver generelt en smule højere, og de vokser i længere tid end pigerne. men omkring 17 - 18 års alderen holder man op med at vokse. men igen er det meget indivisuelt. jeg er fx ikke vokset siden jeg blev konfirmeret som 13 årig og nu er jeg 24.... så det er meget individuelt, men din situation er helt normal... no need ti worry! smiley

• #8   17. nov 2009 Det med højde kommer meget an på hvor høje dine forældre er smiley
    Du har en "normal" højde (Hvis der er noget der hedder det!?) er selv samme alder og er 170

• #9   17. nov 2009 Lena L: Jeg er ikke 175 jeg er 171 smiley

min mor er : 159 cm
    min far: 180 cm
    Mine storebror: 182 cm
    min anden storebror: 174 cm. Men det er halvbrødre. smiley

Jeg håber bare ik jeg vokser mere. Altså jeg er ikke vokset i et år smiley kun en ½ cm. - men tak fordi du tog dig tid til at svare smiley

• #10   17. nov 2009 bliver man så noget imellem ens forældres højde eller hva? smiley

og jeg donerer gerne lidt af min høje, hehe.

Kommentér på:
Højde og det der med at vokse..

Annonce