{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

din helt ærlige mening? {{forumTopicSubject}}

Igår blev jeg færdig uddannet kranio sakral terapeut til dyr. indtil nu har jeg kun behandlet sådan mellem venner, da jeg ikke synes jeg kunne tage penge for andet end kørslen, da jeg jo ikke havde mit certifikat endnu. nu er jeg jo færdig og vil gerne nå ud til en bred kundegruppe, og derfor tænker jeg hjemmeside, avis annoncer og den slags.

så det jeg tænker på her midt i den rasende finanskrise er om jeg skal vælge en pæn billig løsning på hjemmesiden (jeg tænker helt nøjagtig på dem man kan lave inde på vistaprint), simpelthen for at holde kundernes udgifter nede. simpelthen fordi hvis jeg skal have lavet en super lækker og proff hjemmeside koster det jo en del, og der er jo kun en til at betale, meeeen jeg tænker, og spørger derfor DIG om det virker uprofessionelt? "stinker det af discount"? for det vil jeg jo på den anden side ikke risikere.

jeg kan se at jeg kan ligge mig prismessigt 250 kr mindre end mine "konkulegaer" pr behandling ved at fortsat køre i min gamle bil, få en hjemmeside jeg selv skal "makke med" og nøjes med at indrykke annoncer i de heromkring liggende aviser.

hvad tænker DU?

(på forhånd tak for din mening)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  din helt ærlige mening?
  • #1   28. nov 2009 Det er jo en god idé at starte med det lidt billigere så kan man jo altid forbedre det.
    Da jeg selv har en hest som skal have mange behandlinger vil det jo være en stor besparelse hvis at du er 250 kr billigere end alle andre.
    Jeg syntes at det er helt fint at man starter i det lille og arbejder sig op (:


  • #2   28. nov 2009 sys du skal lave en hjemmeside:)

    kender ikk så meget hjemmesiden fra vistaprint
    men kan ellers anbefale www.123hjemmside.dk og www.bricksite.com (bedste design skabelon)
    begge to danske og gratis med fede designs:)


  • #3   28. nov 2009 *Dog skal den se lidt proff ud da det sælger bedre (:

  • #4   28. nov 2009 tak for jeres meninger!

    dem tager jeg med på vejen, og hører gerne flere :o)


  • #5   28. nov 2009 assi>> det er jo altid sådan at kunderne betaler drift omkostningerne ved at drive virksomhed igennem varernes pris, altså bare inkluderet i behandlingsprisen.

    jeg vil gerne holde behandlingsprisen nede så det er tilgængeligt for flest muligt har mulighed for at få behandlet deres dyr.

    det er det jeg mener.


  • #6   28. nov 2009 tusind tak assi :o)

  • #7   28. nov 2009 Jeg synes også det er fint, at starte i det billige (du tager jo mindre end dine kollegaere / konkurrenter). Jeg synes skysite.dk er et godt sted at lave sin hjemmeside uden den bliver "uproffesionel".
    Du har jo certifikat på, at du er færdig og uddannet, så kan ikke se det som discount. Altså du er jo nyuddannet og derfor fint at tage lidt mindre end nogle som har været på markedet og mere erfaring.
    Se min knap så gode hjemmeside, lavet på skysite: www.skysite.dk/essendrup

    Held og lykke med det.


  • #8   28. nov 2009 Tilføjelse til mit tidligere indlæg: Jeg tænker, at 250 kr. er meget at gå ned i pris, hvilket gør dig meget konkurrencedygtig og derfor fint med at spare på fx hjemmeside! Det er jo behandlingen, som tæller. Lav nogle gode annoncer og få skaffet en kundekreds (herinder er jo også et godt sted at starte. Og ud og hænge sedler op på diverse rideskoler, opstandninggssteder mv. Hold evt. nogle fordrag på rideskoler / -klubber (for et meget beskedent beløb), hvor du fortæller om, hvad du kan, gør, og hvad det kan hjælpe hest, hund mv... Det tror jeg ville være rigtig godt. Jeg var til fordrag med en massør og nu har jeg bestilt hende, så hun fik som min. udvidet sin kundekreds med én smiley

    Hvad tager du for behandling? Og hvad hjælper behandlingen på?
    - af ren og sær interesse... (kender kun til kranio sakral terapi på mennesker)


  • #9   28. nov 2009 tak for tippene Heidi. jeg har allerede lidt af den slags i støbeskeen :o)

    kranio sakral til dyr kan nøjagtig det sammen som til mennesker (halthed, skævheder i kroppen, psykiske problemer, koncentrations besvær, præstations angst, akutte skader, stivhed i musklerne, forvridninger, stød udefinerbar smerte, osv osv osv), det er blot nogle lidt andre teknikker. altså stadig en meget blid behandlingsform så man undgår at det gør ondt, så musklen går i "forsvar" og spænder op, princippet er stadig at tryk avler modtryk, og derfor starter en hver behandling med en afspænding så dyret er afslappet, og jeg kan være 100 % sikker på at det ikke kommer til at gøre ondt, så behandlingen virker bedst muligt.


  • #10   29. nov 2009 tænker ikke på om hjemmesiderne er af de dyre eller de billige , har selv 2 på bricksite.com...som kan anbefales.
    men det som gør om jeg synes er det er en god side er om der er mange reklamer der på.. hvilket der er på 123hjemmeside og skysite..det irritere mig...
    så er siden informativ....så er det ligegyldigt om det er en billig eller dyr side.
    men du skal nok købe domænenavn..det har jeg selv til den ene side, og det har du jo altid som evigt eje (hvis du betaler) også den dag din hjemmeside skal være mere professionel.. og det er godt givet ud, da navnet på din side bliver kortere at huske for evt. kunder. mener jeg gav omkring 75,- kr for oprettelse hos dandomæne og yderliger 50-100,- hos bricksite og derefter 4,- om året.. en billig udgift i forhold til hvad man får.. se evt mine to sider.
    www.fristedsgalleri. (mit domænenavn) eller
    www.bricksite.com/hestenkashmir min side uden domæne navn unægtelig en noget længere adresse at huske....
    hilsen Gitte


  • #11   29. nov 2009 ups.... www.fristedsgalleri.dk så blev det til et link, der kan bruges.. smiley

  • #12   29. nov 2009 altså..så mange slåfejl..... det koster mig 47 ,- at have et domænenavn..og ikke 4,- smiley

Kommentér på:
din helt ærlige mening?

Annonce