{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navlepiercing.. Skifte - hvornår?
  • #1   8. dec 2009 Det kan du gøre når du kan se at den er pænt helet.. smiley

• #2   8. dec 2009 jeg ventede et helt år. men det var vidst mest dovenskab smiley
    men vent hvertfalde vente 3 - 6 måneder alt efter hvor hurtig den heler, men spørg den der laver den på dig

• #3   8. dec 2009 jeg skiftede min 1 månede efter jeg fik den lavet fordi jeg syntes den var ren kedeligt:P.

• #4   8. dec 2009 Jeg skiftede min efter en uge...
    Men det kommer meget an på, hvordan du heler,... Det kan du selv mærke, hvis ikk der er nogle problemer med den, så skift den.. !
    Men de siger vist 4 uger. !

• #5   8. dec 2009 Jeg skiftede min efter 3 måneder.. Min så ud til at været helet allerede 1 måned efter den blev lavet, men jeg turde simpelthen ikke skifte den før 3 mdr. efter den var blevet lavet smiley

• #6   8. dec 2009 Et halvt til et helt år.. Jeg skiftede min efter et halvt år præcist, men det var ikke vokset ordentligt sammen så noget af det nye hud der var dannet på indersiden faldt ligsom ud og det så rigtig grimt ud. Så døde huden og faldt af så gik der laaang tid før jeg turde prøve igen for der gik selvfølgelig betændelse i og det gjorde ret ondt.. Ikke sjovt!

Så vent for gud skyld til du er sikker på det er vokset sammen!

• #7   8. dec 2009 altså, jeg fik lavet den for 3 måneder siden (om 3 dage xD)
    og altså, jeg synes ihvertfald den ser sådan .. meget helet ud? smiley

• #8   8. dec 2009 hei jeg fik min lavet igår af en profesionel pircer der sagde at for at være helt sikker skulle jeg vente 8 uger, men nogle af mine veninder skiftede den da der var gået 3 uger så du kan sagtens skifte den nu

• #9   8. dec 2009 Jeg ville sige skift den bare.
    Du må bare endelig ikke have den ude for lang tid!
    Min piercer siger at man kan skifte efter 3 uger, og det var ingen problemer med hverken mig eller mine 2 veninder.
    Men bare husk ikke at ha den ude for længe.
    Har haft min siden maj, og så røg mit smykke ud da jeg red, og da jeg kom hjem var jeg for doven til at sætte min anden i. Efter lidt over et døgn, da jeg skulle ha den i igen, var den bare ikke til at få i. Og der plejer ikke at være nogen problemer. Min mor måtte gøre det, og bryde igennem noget hud, fordi jeg aldrig har den ude. så er den ikke vant til det.
    Men der gik ikke lang tid før den var ok igen smiley
    håber du kan bruge det.

• #10   8. dec 2009 det er meget forskelligt jeg ventede de 3 måneder jeg fik a vide. men desværre var den nye lidt tykkere end den anden selvom jeg havde sagt den skulle være en str jeg ikke kan huske, og så gik der betændelse i og hullet blev større og større og så knækkede huden så jeg havde to flapper, og gider ikke rigtig mere, så slipper jeg for at bekymrer mig om den hvis man skal rutshe i i svømmehallen ellert noget og gør det på maven

Kommentér på:
Navlepiercing.. Skifte - hvornår?

Annonce