{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Dressur undervisning i Århus omegn ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg leder efter en dressur underviser i Århus eller omegn.

Da jeg gerne vil lidt videre på den Holstener hoppe jeg rider. Hesten har gået landsstævner i spring og er godt skolet i dressuren, kan changementer, divs. sidebevægelser, kontra osv..

Det skal være en dygtig underviser(evt berider eller proffrytter dog ikke et krav)
Det ville være en fordel hvis vedkomne kørte ud, men det er ikke et krav da jeg har mulighed for at blive kørt.

Håber i har nogle forslag

har selv overvejet;

Hans Ley(han kender hesten da han har redet den + undervist ejer af hesten og har haft et samarbejde med ejeren i 20 år så der er en fordel)
Karen Secher(hun har også kendt hesten i mange år og redet den så hun kender den også rigtig godt og hun vil kunne køre ud til mig og undervise)
Hans Jørgen Nørgaard(fra vilhelmsborg)
Søren Vallentin

Mvh. Christinna & Miss Corofina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressur undervisning i Århus omegn ??
  • #1   2. jan 2010 Mathilde:
    Og man kan godt komme udefra ?? for det er nemli rigtig tæt på(hestene står i løgten)

• #2   2. jan 2010 Mathilde:
    Okay, kan du fortælle lidt om hendes undervisningsmetoder ?? både mht hjælpere og hendes gennerelle måde at undervise på

• #3   2. jan 2010 Mathilde:
    Okay, hende jeg rider hesten for er nemli meget obs på at det ikke hedder "sav, ryk" osv.. men at der rides med ben og sæde.
    Dog er der lige det med frem og ned.. det vil hun nok ikke kunne forliges med da hesten er vandt til at være oppe på tøjlen(det er en nødvendighed da vores ridehus er ret smalt og hesten er 180 høj og rigtig kraftig) så er det en der ikke acceptere at hesten har brug for en del støtte på tøjlen bliver det nok svært :S

- Men ja jeg vil da lige undersøge det smiley tak for hjælpen. Hvordan kan det være at du ikke rider mere ?? det var dig der havde stuntwan før nede på åstrup ikk ? og så senere fik en stor hest

• #5   2. jan 2010 Mathilde:
    Kender ikke ham smiley ved bare hvem du er smiley har gået på åstrup og følger sådan lidt med i hvad der sker der nede smiley kender en del der har hest der nede + har haft min pony nede i løsdriften ved vandet(hvor sisse og safir står)

• #6   2. jan 2010 Mathilde:
    Ej det var da sjovt smiley arh okay :S det kan også være svært at få tid til det hele hvis man har skole osv... ej det var da fint at han ville ta den så du ikke skulle sælge hende smiley

• #7   3. jan 2010 matrhilde HIRI
    Straf indgår IKKE i min ridning eller omgang med heste.. så hende vil jeg ikke en gang overveje

Kommentér på:
Dressur undervisning i Århus omegn ??

Annonce