{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur undervisning
  • #1   19. nov 2019 Dressurhjælp ved Tina Petersen (søg på dressurhjælp på FB) smiley Super dygtig!

  • #2   20. nov 2019 Men når jeg ser "dressurhjælp" på fb, så rider hun altid sine hest ret meget bag lod, hvilket jeg på ingen måde vil anbefale - så den må du lige have i tankerne, hvis du vælger hende.

  • #3   20. nov 2019 Dorte C - det er bestemt ikke hvad hun praktiserer i sin undervisning.

  • #4   20. nov 2019 Katrine: det siger jeg heller ikke hun gør, kun at hun selv på næsten samtlige af de videoer hun lægger op af sig selv, rider hesten ret meget bag lod. - hvilket vil få mig til at gå en stor bue uden om hende, i valget at undervisere. Da det fortæller mig, at hun mangler noget helt fundamentalt viden om hesten biomekanik, som er vigtig for mig, når jeg vælger underviser.

  • #5   20. nov 2019 Dorte - hvis man følger hendes side, så ved man også, at hun ikke lægger "perfekte" videoer op - men netop viser udfordringerne, hvilket jeg synes er meget givende. Jeg er ikke enig i din antagelse, men det er sagen uvedkommende.

    TS spurgte til anbefalinger - og Tina får mine varmeste anbefalinger. At du så vælger at påpege ovenstående på et ret tyndt grundlag, det må TS jo så gøre med hvad hun vil. Jeg har redet ved Tina i en del år med forskellige heste - og også haft hende til at ride min ene hest - og deraf min anbefaling.


  • #7   28. nov 2019 nu kender jeg personligt tina, har set hende undervise både rideskole elever men også private. Synes hun underviser bedre end hun rider, og synes faktisk hun kommer med ret meget godt smiley har hørt meget dårligt om hende fra en person, som desværre også dømmer alle, ellers har jeg kun hørt godt smiley

  • #9   28. nov 2019 Lige præcis Lisette - det er også hvad jeg observere, på rigtig mange af de videoer som lægges op - der er faktisk langt imellem dem som ikke rider på denne måde.

    Og helt ærligt, sådan har jeg også redet i mange år, og troet det var korrekt. Indtil jeg gav mig til at studere hestens biomekanik, og ændrede min ridning radikalt, med en betydelig mere samarbejdsvillig hest til følge.


Kommentér på:
Dressur undervisning

Annonce