{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Historie(: {{forumTopicSubject}}

Er begyndt på en historie, og det kunne være dejligt at hører jeres mening. Den er ikke færdig men kun i begyndelsen. Hvis der er fejlæ og noget der kan rettes, måske også noget ved måden den er skrevet op på er i <b>meget</b> velkomne til at sige det (:

- Jeg forstod det ikke? Jeg forstod det virkelig ikke. Pigerne begyndte at fnise og skue over på mig. Jeg stod for nar den aften, den aften hvor han slog op.

Kapitel 1.
Vi havde nu været sammen i over 3måneder. Og jeg er virkelig smaskforelsket! Jeg kan næsten ikke koncentrere mig om noget, jeg tænker på ham hele tiden. Det blev ligesom lidt et problem, mine forældre havde været til samtale på skolen, og det var ikke godt. Lisbeth, min klasselærer var meget bekymret for mig: ” Lina er faldet meget bagud i min undervisning! Hun kan ikke koncentrere sig om tingene, når man spørger hende om noget for man bare svaret: ”Det ved jeg ikke, spørg en anden!” Og jeg er ikke den eneste der har lagt mærke til det. Tommy har oplevet flere gange at hun ikke fulgt med i matematikundervisningen. Og det mest slemme er at hun ikke laver sine lektier. Vi tror det skyldes Mike. Lina snakker ikke om andet og det er også i timerne!” Mine forældre tog det alvorligt, Og forbyd mig at være sammen med ham, hvis det ikke blev bedre i skolen, Jeg blev vred og løb op i mit værelse og smækkede døren efter mig. Jeg plejede ikke at være sådan, men det gjorde mig sur at mine forældre ville forbyde mig at være sammen med ham. Mike er måske 3 år ældre end mig, jeg ser også ud som jeg var en på 16år. De kan bare ikke forbyde mig det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie(:
  • #1   12. dec 2005 Synes den er rigtig god smiley

  • #2   12. dec 2005 ja, den er god! =)

  • #3   12. dec 2005 Rigtiig good ;D
    Vil gerne hører den hviis du laver mere på den smiley


  • #4   12. dec 2005 Okay. Mange tak (:
    ^Jo da, jeg laver vidre på den.


  • #5   12. dec 2005 Lige en rettet version:

    - Jeg forstod det ikke. Jeg forstod det virkelig ikke. Pigerne begyndte at fnise og skue over mod mig. Jeg stod for nar den aften - den aften hvor han slog op.

    Kapitel 1.
    Vi havde nu været sammen i over 3 måneder, og jeg er virkelig smaskforelsket! Jeg kan næsten ikke koncentrere mig om noget, fordi jeg tænker på ham hele tiden. Det begyndte at blive et problem, fordi mine forældre skulle til samtale på skolen, og det var ikke godt. Lisbeth, min klasselærer var meget bekymret for mig. ” Lina er faldet meget bagud i min undervisning. Hun kan ikke koncentrere sig om tingene, og når man spørger hende om noget får man bare svaret: ”Det ved jeg ikke, spørg en anden!” Og jeg er ikke den eneste, der har lagt mærke til det. Tommy, hendes matematiklærer har flere gange oplevet, at hun ikke fulgte med i matematikundervisningen. Og det værste er, at hun ikke laver sine lektier. Vi tror det skyldes Mike. Lina snakker ikke om andet, og det er også i timerne!” berettede Lisbeth. Mine forældre tog det alvorligt og forbød mig at være sammen med ham, hvis det ikke ville blive bedre i skolen. Da de fortalte mig det, blev jeg vred og løb op på mit værelse og smækkede døren i efter mig. Jeg plejede ikke at reagere sådan, men det gjorde mig sur, at mine forældre ville forbyde mig at være sammen med ham. Mike er er 3 år ældre end mig, men jeg ser også ud, som jeg var en på 16 år. De kan bare ikke forbyde mig det!


Kommentér på:
Historie(:

Annonce