Hjælp til at rette ? {{forumTopicSubject}}
Heeeej er der nogle gider og ratte de ord der er forkert skrevet ?
jeg ved godt det er pænt langt men aligevel ?
Fakta
Tirsdag den 19. januar var jeg ude og se Opsang med klassen og andre klasser fra Kruså skole. Vi skulle se det i grænsehallerene så mig og klassen tog der over med bus. Da vi var kommet ind åbnede døren sig og vi gik ind og satte os ned. Salen var mørk men stadi lidt lys og roligt musik i bagrunden. Damen begyndte at fortælle hvem de var og hvad teater stykket skulle handle om. Der efter var jeg helt væk i stykket.
Handling
Teateren handlede om de 7 døddynder hovmod, frådseri, dovnskab, griskhed, had, liderlighed, misundelse. Den var halvanden time lang. De havde lavet forskelige roller ved hver døddynd. Den ene døddynd der hed hovmod.Den handlede om en dreng der snakkede uaufbrudt og i munden på andre , og han troede han var beder til allt end alle andre. Han mente også alle var nogle fuck hoveder. De andra handlede var også meget spændene. Sofie der var på stoffer og gik psykisk ned og en dreng der var så doven og aldrig gad noget, om en dreng der skulle have alt det nyeste og sejeste tøj og så om en dreng der havde fundet sin livs kærlighed men han lavede total kiks når han mødte hende.
Skuespillerene
Scene indrettning
Teater Opsang blev spillet i et næsten tomt hal og med et par ”møbler”. De tog en paryk eller en hvid hættebluse og en sort hue. Alle syv historier fortælles i scenisk sprog ikke kun med ord, men med musik, lydeffekter og to mikrofoner, som de medvirkende selv styrer fra scenen.
Min mening
Jeg syntes det var super godt og jeg vil meget gerne ud og se nogle flere af deres teater stykker. Det var helt fantastisk at se hvordan de gjorde og lavede det hele
Alt var bare perfekt syntes jeg .
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 397
Tirsdag den 19. januar var jeg ude og se Opsang med klassen og andre klasser fra Kruså skole. Vi skulle se det i grænsehallerene så mig og klassen tog derover med bus. Da vi var kommet ind åbnede døren sig og vi gik ind og satte os ned. Salen var mørk men stadig lidt lys og der var roligt musik i bagrunden. Damen begyndte at fortælle hvem de var og hvad teater stykket skulle handle om. Derefter var jeg helt væk i stykket.
Handling
Teaterstykket handlede om de syv dødssynder: hovmod, frådseri, dovenskab, griskhed, had, liderlighed og misundelse. Det var halvanden time langt. De havde lavet forskellige roller ved hver dødssynd. Den ene dødssynd, den der hed hovmod, den handlede om en dreng der snakkede uafbrudt og i munden på andre , og han troede han var bedre til alt end alle andre. Han mente også, at alle var nogle fuckhoveder. De andre handlingervar også meget spændende. Sofie der var på stoffer og gik psykisk ned og en dreng der var så doven og aldrig gad noget, og en dreng der skulle have alt det nyeste og sejeste tøj og så om en dreng der havde fundet sin livs kærlighed men han lavede totalt kiks når han mødte hende.
Skuespillerene
Scene indretning
Teater Opsang blev spillet i en næsten tom hal og med et par ”møbler”. De tog en paryk eller en hvid hættebluse og en sort hue. Alle syv historier blev fortalt i scenisk sprog ikke kun med ord, men med musik, lydeffekter og to mikrofoner, som de medvirkende selv styrede fra scenen.
Min mening
Jeg synes det var super godt og jeg vil meget gerne ud og se nogle flere af deres teater stykker. Det var helt fantastisk at se hvordan de gjorde og lavede det hele
<b>Jeg har ikke rettet dine kommaer.</b>
okt 2008
Følger: 72 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 148 Svar: 478
Hjælp til at rette ?