{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Kræft? {{forumTopicSubject}}

Tænkte om der lige var nogle som kunne hjælpe mig med at finde ud af hvad man efterhånden har fundet frem til, der er kræftfremkaldende? Altså hvilket mad og sådan,,
Og hvad man ellers kan dø af hvis man indtager det eller får for meget..
Det vare bare lige noget jeg ville ligge på facebook, fordi jeg synes det er så godnat er man skal skræmme folk med at div fødevare er kræftfremkaldende.
Man må ikke ryge cigaretter for så får man rygerlunger og måske også kræft, vi må ikke spise basmati ris eller indtage sødestoffer for så får vi måske også kræft. Kaffe og p piller er med til at give blodpropper og sukker bliver man fed af, og når man har taget for meget på kan det være man ikke når at fylde 50. Og for meget alkohol giver skrumpelever.
Hvad f*anden skal man efterhånden dø af, hvis man skal undgå alt det der efterhånden er så "giftigt"? Døden skal da have en årsag og vi lever kun én gang.

Ja bare lige noget jeg har gået og fyldt mit hoved med idag smiley
Men hvis i lige kan komme på nogle flere ting som er faaaarlige så skriv dem endelig =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræft?
  • #1   26. jan 2010 De har jo også sagt at solen kan være kræft fremkaldende og nu siger de at den hjælper mod kræft..

Syntes snart det er noget værre fis med alt det der farlige mad osv... De burde sku mere koncentrere sig om at rede naturen og lade folk spise hvad de har lyst til

• #2   26. jan 2010 Kan man også dø at at spise den smiley Orv jeg har godt nok ikke mange år tilbage at leve i så smiley

• #3   26. jan 2010 meget friturestegt mad er kræftfremkaldene, hvis ikke det hele er.
    men jeg har ikke så meget styr på det, jeg synes også det er fuldstændig hysterisk(:

• #4   26. jan 2010 Carajo: Lige præcis! =)

• #5   26. jan 2010 chokolade er bevist flere gange der mindsker lidt blodprop chancen smiley
    sukker -> sukkersyge.
    sol kan både hjælpe og give kræft.
    "falsk sol" giver hudkræft smiley det ved jeg. har ALDRIG hørt om det andet.

Rygning KAN være med til at give kræft, det ved man ikke endnu.
    om det giver rygelunger, tja, på de fleste, andre har som de aldrig har røget før selvom de gør.

• #6   26. jan 2010 Haha bare lige for at joke lidt med det seriøse..

Sys efter hånden der er så meget hvor folk siger ; Det kan medføre kræft og sådan ikk?

Fik bare den største griner da jeg skulle til at tage endeskiven af et hvidløgsflute en dag til afstensmaden hvor min storebror så siger LIGE PLUDSELIG: NEJ SOFIE!!! DER KAN VÆRE KRÆFT I!!!! (det var for sjov bare rolig xD) det resulterede i at jeg smed brødet fra mig fordi jeg fik et chok hahaha

• #7   26. jan 2010 haha smiley

• #8   26. jan 2010 55% af amerikanernes indtag af gift i maden stammer fra kød, mens korn, frugt og grøntsager er nede på 1-6%
    (23% fra mejeriprodukter)
    Kilde: http://www.dyrenesret.dk/122.htm

97,5% af det Dioxin (kræftfremkaldende og hormonforstyrende kemikalie) som amerikanerne udsættes for stammer fra animalske produkter (34% mejeriprodukter, 32% oksekød, 11% hønskekød, 11% svinekød, 7% fisk og æg 3%)
    Jane Plant, dit liv i dine hænder

Efter tobak og alkohol er kødspisning den vigtigste dødsårsag i Europa, USA og Australien.

• #10   26. jan 2010 Carajo HG .

Solen er farlig... Jeg har fik modermærkekræft for 3 år siden, da jeg var 22 år.
    Har nu et 15 cm langt ar fra det øverste af øret, ned langs kinden og ender på midten af halsen, efter operation.... Fordi jeg ikke passede nok på om sommeren.

Lægerne gjorde mig det klart, at hvis kræften havde spredt sig til lymfekirtlerne og jeg skulle opereres i halsen, ville der være en risiko.

De næste 10 år skal jeg gå jævnligt til check på hospitalet, men det har heldigvis ikke spredt sig mere ( 7 9 13 )...

Jeg siger selvfølgelig ikke at man skal leve sit liv i frygt for at få kræft, men man skal fandme passe lidt på sig selv ( Ved jeg nu ).

• #11   26. jan 2010 Ida med sin dejlige unghest smiley !

Selvfølgelig skal man passe på sig selv, men nu er det altså nogle forskere som plaprer løs om at solen er godt for noget kræft mens det fremkalder andet

• #12   26. jan 2010 Nu om dage kan man få kræft af alt stort set! smiley forfærdelig sygdom smiley

• #13   26. jan 2010 Vi har selvfølgelig brug for solen, for at leve, og vi får en masse D-vitaminer derfra hvilket vi også har brug for smiley
    Jeg siger bare at at det ikke er alt hvad "de" siger, der er pladder....

Og der er rigtig mange der har et familiemedlem eller en bekendt der har/har haft kræft, af den ene eller anden art.

Jeg vil da også gerne indrømme at inden jeg fik det konstateret, tænkte jeg overhovedet ikke på at det kunne ske for mig, men jeg skal lige love for at jeg fik et reality-check....

• #14   26. jan 2010 I det stor at det hele er det farligt at leve ! Så nyd livet

• #15   26. jan 2010 Alt med måde smiley Kig på dine bedste og oldeforældre, de røg, spiste fed mad og var mange gange også lidt for tunge. Alligevel blev mange af dem ret gamle. Men de rørte sig også mere, og var ikke syge af stress - de tog en middagslur og mangel på motion, for meget arbejde er også med til at gøre folk syge nu om dage. Lær at være god ved kroppen, og lyt til hvad den fortæller dig. Det er den aller bedste medicin du kan få.

• #16   26. jan 2010 Altså min mormor døde af mavekræft som 70 årig, min farfar på 80 er lige blevet opereret for lungekræft og min farmor har fået fjernet begge bryster pga brystkræft...

Men puha, mange sygdomme kan man jo ikke gardere sig imod... så jeg er med på den om at man skal leve livet mens man er her smiley

• #17   27. jan 2010 Tror det alle de giftstoffer som f.eks. findes i hår spray, parfume og andre kemiske ting der er skadelig for os. Mad der er fuld med E nummere siger ligesom sig selv at de er kræft fremkaldene.

• #18   27. jan 2010 Sol, solarie, osv. er det værste. ikke nok med at du kan få kræft, så kan du også få hudkræft, og det kan du IKKE blive behandlet for..

Min mor har fået hudkraft af solens stråler smiley Hun må ikke opholde sig i direkte sol og solarie er helt forbudt.
    Så hun får jævnligt opereret hudplamager væk som der er kræft i smiley

• #19   27. jan 2010 Ja det er noget træls noget, og man skal virkelig passe på smiley
    Men heldigvis er hudkræft ikke en dødelig sygdom, som de andre former for kræft er.

Kommentér på:
Kræft?

Annonce