{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

utaknemmelige mennesker {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg ikke typen der normalt går og forventer taknemmelighed for andre, men må indrømme at jeg føler mig trådt på lige nu..

Min mand er kok og vi havde flere gange snakket med hans fætter + kæreste om at de gerne ville ind og smage maden.. manden siger at han vil tjekke om vi evt kan komme og spise gratis mens han er på arbejde..

Han kommer så hjem og siger at vi kan komme ind en tirsdag (noget med hvem der er der og sådan noget) og spise, vi skal bare komme lidt sent, så det værste er overstået..

Jeg kontakter dem så og siger at vi kan komme en tirsdag, de kan bare sige til... men nej nej tirsdag kan de ikke for der ser de tv serier.. jeg foreslår så at de optager dem den ene aften.. men nej nej de ser jo allerede flere serier samtidigt og optager derfor allerede..

Jeg tjekker så de serier de ser og fortæller hende at de alle genudsendes, så kan de jo se dem der eller optage der... men nej nej det kan hun slet ikke overskue..

Så siger jeg at det må de så selv finde ud af, men de kan sige til hvis de får tid og lyst til den gratis mad..

I sidste uge skriver hun så til mig at nu kan de i de næste 2 uger fordi en del af serierne er aflyst pga fodbold.. jeg siger at jeg lige vil høre manden ad.. hun spørger så hvad tid og jeg siger at det bliver ved 20-20.30 tiden, pga der er gæsterne ved at tynde ud og der skal manden holde sin pause så han kan spise med os.. det var hun så ikke tilfreds med, da hun jo plejede at spise tidligere..

Nå men dagen efter melder jeg så tilbage at vi kan komme den 16 (altså idag) kl 20, så vil han reservere et bord.. jeg høre bare intet.. (skriver normalt over msn, så der jeg skrev det).. til sidst igår sender jeg så en sms for at høre om de skal med idag.. så svare hun på facebook at hendes computer giver problemer så hun kan ikke svare der og det er for dyrt at skrive en sms.. men min mand kan ringe til hans fætter..

Her er det så jeg føler mig lidt trådt på.. hun mener at det er for dyrt at sende en sms til hvad 20 øre eller ringe op og give svar om de vil have en gratis middag på en god restaurent ?? og forventer at vi ringer til dem og aftaler det hele...

Er det bare mig eller er det ikke temmeligt utaknemmeligt intet at ville/gide gøre selv ?? har mest lyst til at sige at det er aflyst..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utaknemmelige mennesker
Kommentér på:
utaknemmelige mennesker

Annonce