{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Os rygere... {{forumTopicSubject}}

Ja vi ryger må normalt leve med mange anklager, og må indrømme at jeg var rigtig ked af at min datter skulle "forurenes" med min rygning, og var efterhånden ved at være godt træt af at stå ude i frost grader for at ryge.. Kan ikke undvære mit daglige indtag af nikotin, MEN nu har jeg fundet svaret på mine problemer...

Jeg har anskaffet mig en elektronisk cigaret! Dette er ikke et forsøg på at stoppe med at ryge, men en måde at ryge på uden at være en pest for mine stakkels omgivelser... smiley
Nu kan jeg sidde og "ryge" uden det på nogen måde er skadeligt for mine omgivelser, da det er damp og ikke røg, som jeg ryger.. Og med denne gudsgave af en opfindelse kan jeg nu ryge overalt (skoler, sygehuse, osv.) da det ikke er sundhedsskadeligt for andre end mig selv.. Må sige at i min verden er det genialt.. Har ikke røget alm. smøger siden jeg startede på denne tingest, og har både en gladere mand og nogle bedre lunger smiley Er SÅ stolt smiley

Dette er bestemt ikke en opfordring til ikke rygere om at begynde at ryge, men et godt alternativ til os som ryger i forvejen, og gerne vil være lidt sundere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Os rygere...
Kommentér på:
Os rygere...

Annonce