{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.176 visninger | Oprettet:

Knækket bilantenne i vaskehallen! {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så skulle jeg vaske min kærestes bil i dag, fordi jeg ville være sød og hvad glemmer jeg?! AT TAGE ANTENNEN AF!
Den knækker og vasken stopper og siger, at jeg skal køre bilen ud, osv.

Helt ærligt, jeg glemmer det aldrig! Men, det lignede nu ikke, at den antenne kunne komme af bilen smiley Den sad fast.

Er der andre, som kører i en Toyota Carina E, som ikke kan få deres antenne af?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knækket bilantenne i vaskehallen!
  • #1   7. mar 2010 Ja det gør jeg - men den skal heller ikke af smiley den skal skubbes ned ;D Så det er nok det du har gjort forkert ... surt

• #2   7. mar 2010 Jamen.. Kan den godt skubbes ned?! Jeg prøvede bagefter, da den ikke længere sad på bilen og der ville den ikke ned smiley
    Nu er der bare et kæmpe hul og jeg VED, at min kæreste bliver sur over det.
    Jeg aner ikke, hvordan jeg skal sige det?!

• #3   7. mar 2010 Den skal nemlig skubbes ned smiley Og ja det kan den, helt ned så man kun kan se den lille knop på toppen. Men måske kunne han lige huske at fortælle at antennen ikke skal skrues af - men skubbes ned ?? Det er jo hans bil, så han kender den vel bedre end dig ?? Det er ærgerligt, men du må jo evt. tilbyde ham at få sat en ny på .. ??

• #4   7. mar 2010 Han vidste ikke, at jeg ville vaske den. Jeg ville bare gøre det for at gøre ham glad.
    Jeg er vant til at vaske mere nymoderne biler, som ingen antenne har, så det er simpelthen derfor jeg glemte det. Men, jeg har lært min lektie nu!

Og ja, jeg må betale for en ny antenne. Det bliver dyrt smiley

• #5   7. mar 2010 Han bliver ikke sur .. bare rolig. Især ikke når du siger at du ville glæde ham smiley Det er brand ærgerligt, og koster lidt at få repareret. Men det er til at få lavet.. Pøj Pøj med det .)

• #6   7. mar 2010 Dejligt at høre, at du er så positiv omkring det smiley

• #7   7. mar 2010 Det jo bare en ting smiley Det kan erstattes. Der er værre ting i livet, end en knækket bilantenne smiley

• #8   7. mar 2010 hehe vaskede engang min kærestes firma mobil, jeg skulle også bare være sød.
    Havde da ikke drømt om den lå i bukserne før den mærkelige lyd fra vaskemaskinen sagde der var noget galt. Min kæreste grinede nu af det, jeg var helt knust hehe han havde haft den i ca 14 dage. Men hvad han slap billigt, firmaet måtte jo skaffe ham en ny smiley det hvad der sker af og til.
    Vær glad for den ikke røg af og ridsede bilen.

Ikke alle antenner er så dyre, tror de fleste koster omkring 200 250kr.
    Så kig på ham med hundeøjne så går det nok.

Arme dig smiley Håber dagen imorgen blir bedre, men sødt af dig, at du ville vaske hans bil for ham.

• #9   7. mar 2010 Den ridsede nemlig også bilen smiley Bagpå. Men, åh, den ridse håber jeg ikke, han lægger mærke til! Har helt ondt i maven over det nu smiley
    Og ja, det er bare en ting, men I ved.. Fyre og deres biler. Det er vel næsten ligesom vi har det med vores heste smiley
    De er vores små babyer!

Jeg skynder mig op på Toyota i morgen og prøver at få sat den på, inden han kommer. Men, det er bare alle kobbertråde osv, der er knækket smiley

• #10   7. mar 2010 He he. Ja det går nok, det er ikke så dyrt at få skiftet. bare kør hen på et værksted og lade dem se på det. -spil blondine.... så får de en lille griner og laver den for næsten ingen penge!!! bare husk at det er dig der skal gøre det, og ikke din kæreste.

Har selv prøvet det en gang for mange år siden. den blev total krøllet sammen. så tog jeg på værksted og fik en flækker(griner)

Se på den lyse side. det kunne være meget værre.. ;0)

• #11   7. mar 2010 Ja, jeg håber jeg kan nå det i morgen, inden han kommer hjem!
    Det er bare svært med arbejde fra 8-17, så kan man ikke nå så mange ting.

Men, jeg er da glad for at høre, at der også er andre, der har prøvet det samme smiley

• #12   7. mar 2010 Jeg ville nu nok krybe til korset og indrømme.
    Er drøn surt når man er glad for sin bil, og så komme ud og opdage en ridse : (

I et godt forhold bør man være ærlige overfor hinanden, det vil du vel også gerne have han er overfor dig ikk?

Han skal jo nok blive god igen : )

• #13   7. mar 2010 Nogle biler skal de skrues af..

ikke kun fyre.. bliver stiktosset hvis jeg har lånt min bil ud og fælgen er ridset smiley

• #14   8. mar 2010 helt enig : )

• #15   8. mar 2010 blev kæresten ikk glad for at du havde vasket den?

• #16   8. mar 2010 Jo, selvfølgelig skal man være ærlig, jeg synes bare det er så flovt.

Anja: Han kommer først hjem i morgen, så det er lidt svært at fortælle ham det nu smiley

• #17   8. mar 2010 synes du skal fortalle ham det, jeg kom til og kører på en kandt da jeg lige havde fået kørekort og ridsede fælgen, jeg fortalte min kæreste det, selvom det var svært og han blev ikke sur. han sagde bare det var hvad der kan ske også var det det smiley

• #18   8. mar 2010 Nu har jeg snart haft kørekort i 3 år, så man burde huske at tage antennen af i en vaskehal smiley Jeg fortæller ham det også, ingen problemer smiley

Kommentér på:
Knækket bilantenne i vaskehallen!

Annonce