{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

brok, brok lalalala ! {{forumTopicSubject}}

Ja, hvem har noget at bidrage med idag ?
Lidt brok evt..
bare sådan, hvis folk har noget de vil rase ud med!
det har jeg personligt selv.. er temmelig mobset på min kæreste, både ham og jeg er PIGEFORNÆRMET! great, ik ? smiley aaaaaaaaaaargh, lortemøgspasserhandikaplokumdummeting!!!!!!
nå men nu fik jeg da lidt raset ud ..

Nogle der har noget de vil bidrage med?
Brok, omkring skolen, lektie, karakter, venner, hest, bare AAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLTTTTTTTTTT!!!

Alt brok er godtaget!!!

På forhånd. God aften, og i må gerne rase ud og skrive skændselsord her! så kan i sove trygt selv!
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brok, brok lalalala !
  • #2   9. mar 2010 og undskyld min negative måde at skrive på, jeg er bare selv ret gal lige nu, så tænkte : hvorfor ik oprette et forum, så alle folk der er gale eller har noget at brokke sig over, kan bidrage? ! smiley

  • #3   9. mar 2010 Jeg er pisse gal på min hånd, der syntes den ville smadre sig selv ind i et bord. Spasser, fucking lorte hånd.

  • #4   9. mar 2010 Jeg har lyst til at slå alle de små piger på 13 der tror de er noget de ikke er.. småsnobbedelortearrogantefuckinglortepiger! smiley sådan.

  • #6   9. mar 2010 er fuldstædig smadret og sur lige nu!
    FOLK SKAL FUCKING IKKE BLANDE SIG MERE I MIT LIV! hver gang jeg lytter til hvad de siger bliver de bare pisse sure!!! og de kan ikke acceptere jeg har andre venner end dem, tag jer dog sammen!! smiley det er nok ikke for sjovt jeg bryder grædende sammen nogle gange smiley


  • #7   9. mar 2010 Jeg blev vildt sur igår. Har et projekt i ALLE fag!!! får stress

    Lortelektieridelortefag+dererformangeafdem!!!


  • #8   9. mar 2010 Ja hvorfor ikke.... Er FUCKING træt af alle de off tropic emner der bliver skrevet i de forskelliger grupper.. Gider sku ikke være medlem af dem mere.. I forum her kan man da selv vælge om man gider læse den eller ej smiley

  • #9   9. mar 2010
    Jeg er lidt mobset på min kæreste.... Selvom jeg forstår ham.
    Jeg er lidt mobset på min engelsklærer.. Fordi hun er en mokke...
    Jeg er lidt mobset på alle personer fordi de dømmer en ud fra ens gerninger...
    Jeg er lidt mobset på min fysiklærer.. Fordi hun bare ikke forstår jeg ikke forstår hendes forklaringer.
    Jeg er lidt mobset på mig selv... Fordi jeg er så ligeglad.

    Jeg er i det hele taget ret mobset for tiden?


  • #10   9. mar 2010 jeg revnede mine bukser idag. nedtur smiley
    hahahahahaha :D:D:D:D


  • #11   9. mar 2010 jeg er tydeligvis ik den eneste der er i brokkehumør nu!

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh altså smiley


  • #12   9. mar 2010 har kun mig selv at brokke mig over :S

  • #14   9. mar 2010 ahhh FUUUCKKINGG DUMME JOBCENTER...
    AHHH HADER OG VÆRE ARBJEDSLØS


  • #15   9. mar 2010 Jeg vil gerne brokke mig over min tysk lære, der overhovedet ikke ingenlunde kan tillade sig at lade mig gå en karakter ned! Jeg er fucking én af de eneste der har hånden oppe, siger noget, og han beder mig uopfordret om at læse op fra en tekst(for det sker at jeg ikke har hånden oppe ;D) 3 gange på en time, selvom halvdelen af klassen ikke har læst op! Så tis på ham! For han skal da lukke, røven, han siger så meget pis når vi diskuterer politiske emner, det kan man slet ikke forstå!
    Jeg bliver ikke seksuelt tilfredstillet hvis jeg shopper med min mor?! Han er heeelt ude i hampen !

    - før var jeg tit træt og deprimeret, men så prøvede jeg hg, så blev det meeeeget bedre, tak for hjælpen hg smiley !


  • #16   9. mar 2010 nice inlæg fra Sivlevorsen smiley

  • #17   9. mar 2010 jeg er SÅ mobset over ,at min lortesadle ikke passer min hest!
    og så ret så mobset over, at en jeg holder meget af, ikke engang gider svare når jeg skriver til personen for at få et svar , hvorfor han er sur!!


  • #18   9. mar 2010 Er pisse mobset over at jeg skal op til to terminsprøver på en dag i den her uge, med kun 20 min. mellemrum -_-'

  • #19   9. mar 2010 Jeg vil gerne brokke mig over alle de videoer fra Youtube der blive lagt herind. Nu må det kraftedme snart stoppe! I en video blev en meget uheldig ældre dame x-factor blev gjort godt og grundigt til grin og disset ned af lamme kommentarere. Det synes jeg ikke er okay, for personen har ingen chance for at forsvare sig selv. Jeg kender hende, og hun være psykisk syg, da hendes opførsel var meget meget mystisk. Jeg skrev en kommentar i en pæn tone om at jeg ikke synes at de burde lægge sådan noget ind hvor andre bliver disset ned på når det endda er ulovligt. Efterfølgene svarer jeg igen i en pæn tone tilbage efter de kommentarere jeg efterfølgene får af de andre.
    Igår fik jeg så en besked fra ejeren af videoklippet om at alle min kommentarere var blevet slettet, hvilket jeg ikke forstår, da jeg sådan set skrev det i en pæn tone. Hun har endda ungået at slette beskederne som jeg har svaret de andre på, så det nu ser ud som om jeg løj. ARGH.



  • #20   9. mar 2010 Hvad skal jeg finde på??

  • #21   9. mar 2010 Jeg vil gerne brokke mig over mine venner som tror på de rygter der går om mig om at jeg har gang i flere fyre på én gang, bare fordi jeg ikke vil være kæreste med en kammerat. Så de alle sure på mig over noget som ikke passer
    Det passer at jeg ikke vll være kæreste med min kammerat, men jeg har sku ikke gang i flere på én gang.


  • #23   9. mar 2010 Tina ¤¤ TEAM KBK ¤¤ R: mange tak smiley

    * Stald Zederkof *: Ikke set - hørt smiley !


  • #24   9. mar 2010 Skal læse en over kedelig bog til torsdag "den politiske kandestøber" ;s! ++++ fik engelsk stil for I DAG, som er for til under en uge !!!

  • #25   10. mar 2010 oki Jeg er så mega træt af frost ,kulde og vinter
    AAARGH! kan ikke tage en ridetur på grund af vejene er frosne (har kun redet ca. 3 gange i sidste måned Q.Q) NEJ nu vil jeg sq se noget sol og sommer ...
    og så vil jeg gerne brokke over mig selv ..Jeg store klodsmajor tabte mine skullcandy ørebøffer igår så nu er de kaput og jeg er bare så glad for dem ..røvspark til mig selv .___.' -,-


Kommentér på:
brok, brok lalalala !

Annonce