{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FORÆLDRE!!
  • #1   13. apr 2010 hvis du vil til fester og sådan noget, kan du jo prøve at vise hende at du er moden nok og kan tage et ansvar for at sørge for at komme hjem til tiden og ikek gøre dumme ting, så hun ikke skal sidde der hjemme og bekymre sig om hvad du laver.
    Start i det små, med at være sammen med dine veninder, du kan evt spørge om det er iorden at dutager dem med hjem, så din mor kan hvad det er for nogle mennesker du hænger ud med

• #2   13. apr 2010 Det er vel meget naturligt at man begynder at gå mere og mere til fester.. Efterhånden når ens venner gør, så begynder man også :o)
    Jeg var heller ikke den hurtigste ude, men vil sige at det er en meget naturlig ting..
    MÅ du ikke komme med til festerne osv? Eller hvad mener du smiley

• #3   13. apr 2010 Nå ja, kunne ikke være mere enig med fæhesten!
    Kom hjem til tiden! Hvis din mor du SAGTENS kan tage ansvar, både hvad angår fester og veninder :o)

• #4   13. apr 2010 Jamen jeg kommer altid hjem til tiden osv ? Og min mor kender mine veninder ud og ind .. ! Vi har hængt ud siden 2.klasse..

• #5   13. apr 2010 ja, men forældre er tit meget ovre pyldret og tror at alle mennesker vil deres børn ondt og deres børn ikke er gode til at sige fra.
    Er selv mor hehe

• #6   13. apr 2010 Hehe min mor er helr sindsyg ! Jeg vil have lov at være ung ??? Men hun vil ikke. Vil jo ikke blive uvenner med hende

• #7   13. apr 2010 Hvad siger din mor da ? Du må vel godt komme med til festerne, hvis du kommer hjem fra dem x)
    - Din mor skal vide at hun kan stole på dig, så hvis hun giver dig lidt snor, så lad være med at udnytte hende. Det gør bare at I begge ikke kan stole på hinanden.

• #8   13. apr 2010 Har lidt det samme problem :s jeg har en tvillinge bror, som tit er ude med sine venner, kommer sent hjem ovs.. men det er som om at fordi jeg er en pige, må jeg ikke smiley - han er jo på samme alder som mig ( 12 )

• #9   13. apr 2010 Mine forældre har været heeelt omvendt.
    Da festerne begyndte kunne jeg da komme med osv! Altid.. Men er meget tilbageholdende så begyndte først sent :o) Men må sige at jeg har taget revance.. ;)!
    Snak med hende om det, tag med til små klassefester/privatfester, det behøver jo ikke være noget vildt og voldsomt og tage i byen - lige ALLER første gang. Snak med din mor om det - aftal hvem du er sammen med før/efter, hvad du evt må få at drikke, hvornår du skal hentes osv :o)

• #10   13. apr 2010 Har du snakket med din mor om det? Og ja jeg mener snakke ikke diskutere, smække med døære osv, nø sidde ned og tale stille og roloigt om det

• #11   13. apr 2010 Jamen min mor siger bare " Ved du godt at det er farligt ? og jeg synes altsår du er for ung, du har jo bare altid været her, er det dine venner der presser, du kan jo komme galt afsted osv .. " Det er mega nederen .. Jeg har drukket lidt før, og jeg har været rigtig fuld en gang. Men jeg kom hjem til tiden og jeg overholdte vores aftale og der skete ikke noget. :-S Jeg fostår det bare ikke

• #12   13. apr 2010 Ja, men så fortæller du hende (igen uden at råbe og skrige) at du godt ved det er farligt, men det er vigtigt for et ungt menneske at være en del af en vennekreds og lave ting sammen med dem. At du har behov for at løsrive dig, så du ikke skal bo hjemme til du er 40 smiley (det sidste siges med et glimt i øjet)

• #13   13. apr 2010 tager afsted alligevel?

Når man har "gået" imod dem nogle gange, så giver de tilsidst slip, for så finder de ud af, at de ike kan holde en smiley

• #14   13. apr 2010 Calla - eller så holder de endnu mere fast på en.. Min mor gav ikek slip til sidst, men blev bare mere og mere streng

• #15   13. apr 2010 Jeg har prøvet.. Men hun bliver ved med at sige at hun ikke er meget for det.. Og hvad med din skole osv.. Her for ikke så lang tid siden ville ejg sove hos min kæreste, og så sagde hun at nej det måtte jeg ikke. Da jeg så spurgte hvorfor sagde hun at hun ikke ville have at jeg havde sex endnu. Jeg var for ung.. Men vi har været sammen i 3 månder og jeg har sovet hos ham før ? Og vi har jo haft sex. Det kom jeg også til at sige til hende. Så sagde hun bare at hun var skuffet over mig.. Jeg blev virkelig ked af det, for vi har aldrig været uvenner, og lige pludselig så var hun bare mega sur og snakkede ikke med mig i 2 dage ? Jeg er virkelig lost på hvad jeg skal gøre

• #16   13. apr 2010 Jeg syntes du skal sige til din mor, at du gerne vil bevise du kan tage ansvar for dit eget liv, og at du ER ansvarlig nok, du kan jo aftale du må tage med til en bestemt fest og så blive hentet på et bestemt tidspunkt (hvor du selvfølgelig så ikke tigger om at blive der længere, men viser at du kan stoppe mens legen er god ;))

• #17   13. apr 2010 Jamen det har jeg gjort ?? Jeg vil ligesom gerne skridtet videre ?? Jeg vil gerne prøve at sove til festerne og der bliver holdt fest MED FORÆLDRE på stranden til sommer (juni) men jeg må ikke komme med ?? Jeg er for ung til druk og jeg kunne jo drukne og hvad skulle hun dog gøre uden mig ?! Hun for mig til at føle det er forkert at feste og være ung..

• #18   13. apr 2010 Kan du ikke få hende ti lat snakke sammen med de forældre der holder det?

• #19   13. apr 2010 Græd... så får hun melidenhed med dig, og når hun ser der ikke sker noget ved at du er til fest,vil hun nok lade dig gå ud en anden gang.

• #20   13. apr 2010 Hun vil slet ikke høre.. smiley :'( Jeg kommer bare mere og mere uden for.. I de mindre klasser var jeg den alle hang ud med.. Men nu er der jo ikke noget sjov at være sammen med mig efter skole for jeg må alligevel ikke feste og jeg kan jo ikke snakke med om de fester de andre har holdt ? :S

• #21   13. apr 2010 hm ja jeg har desværre ikke flere gode råd..

Måske at du selv skal hive fat i de andre forældre og få dem til at ringe hjem til din mor

• #22   13. apr 2010 Ja kunne være jeg skulle prøve det ..Mine veninders forældre har prøvet.. Det hjalp ikke.. Men det er da min mor der er galt på den ikke ?? Det er da ikke mig ??

• #23   13. apr 2010 Hvis der er forældre med kan jeg ikke se problemet, hvis det havde været uden forældre, havde jeg nok også været betænkelig.. alkohol og strande går bare ikke hånd i hånd uden ædrug overvågning smiley

• #24   13. apr 2010 Prøv at lav' en aftale om at du ringer til hende f.eks. hver halve time, eller omvendt, så kan hun jo hurtigt forstå at hvis du ikke ringer eller tager den når hun ringer, er der måske noget galt...?

• #25   13. apr 2010 Nej .. Der er altid forældre ellers må jeg slet ikke komme afsted ! Men jeg forstår bare ikke hvorfor hun holder sådan på mig.. Hun vil ligesom ikke acceptere jeg er ved at blive voksen ??

• #26   13. apr 2010 Nej, sådan er der nogle forældre der er, glæd dig til der kun er 2 år til du er myndig smiley

• #27   13. apr 2010 Ej ! Hun kan da ikke være bekendt at være fornærmet . Barnligt .

• #28   13. apr 2010 Jamen jeg ønkser virkelig ikke at blive uvener med hende ?? Jeg vil bare gerne snakke med hende på en ordentlig måde, hun vil bare ikke ??

• #29   13. apr 2010 Har du sagt det til hende ?
    At du ønsker en snak om det istedet for at rende mærkeligt rundt og være småsure?

• #30   13. apr 2010 Ja jeg har prøvet. Men hun vil ikke lytte. Hun siger bare at der ikke er noget at sankke om ...

• #31   13. apr 2010 Så må du ikke lade hende flygte på den måde.

Skriv nogle ting ned som du gerne vil snakke om og så må du virkelig bede hende om at høre på dig. Om hun så vil tænke over de ting du siger, er op til hende selv (men mon ikke hun vil?)

• #32   13. apr 2010 Jeg har lige prøvet og hun sagde at jeg selvfølgelig måtte være ung. Det var bare ikke hendes indtryk at jeg ville være det smiley Hun var bare bange for at jeg kun gjorde det fordi alle andre gjorde ! Heehe så tusind tak for de gode råd smiley

• #33   13. apr 2010 Jeg er ikke i tvivl om at min mor elsker mig ! Det ved jeg at hun gør og jeg elsker også hende ! smiley Ja hun må stille og roligt lære at give slip på mig. Jeg håber at hun stille og roligt gør det smiley

• #34   13. apr 2010 Tak smiley Og tak for de gode råd smiley

Kommentér på:
FORÆLDRE!!

Annonce