Min chef er en heks {{forumTopicSubject}}
Har et efterhånden stort problem på mit arbejde, og kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre ved det, og om jeg overhovedet skal gøre noget.
Sagen er den, at jeg har jordens værste chef. Hun er kort sagt en rigtig heks. Jeg arbejder som ufaglært på et plejehjem, og bliver absolut heller ikke behandlet som mere end det af hende. Mine kollegaer er rigtig søde. De er simpelthen guld værd, men min chef kan bare smadre min dag.
For det første har jeg ingen garantitimer så jeg er der faktisk bare når de har brug for mig. Indtil for nogle måneder siden var det heller ikke noget problem for havde rigeligt med vagter, men her på det sidste har jeg nok haft mellem 12 og 16 timer i gennemsnit pr. uge og det er altså bare ikke nok når man har en husleje der skal betales. Jeg har flere gange spurgt min chef om jeg kunne komme på garantitimer, og hver gang har svaret været at det ikke kunne lade sig gøre fordi jeg var ufaglært, men men men: Vi er ca. 8 afløsere og 5 af dem er på timer, og vi andre tre er ikke. Vi er alle ufaglærte så hendes argumenter holder ikke rigtigt, hvilket jeg har gjort hende opmærksom på, men hver gang snakker hun bare udenom og lader som ingenting. De sidste par gange jeg har spurgt om flere vagter, har hun bare ignoreret mine sedler. (hun vil helst have vi skriver små sedler til hende?) Synes ikke rigtig hun kan være det bekendt.