{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Min chef dræber killinger {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg skriver dette indlæg i frustration men egentlig også for at få gode råd og hjælp.

Det forholder sig sådan, at jeg bor og arbejder på en campingplads. Her er været født et kuld vilde killinger, som jeg har formået at gøre tre ud af fire tamme. Det er de sødeste og dejligste killinger, og de er klar til at komme ud til nye familier, og jeg har derfor forsøgt at finde nogen, der vil have dem - desværre uden held.

Min chef har hele tiden sagt, at han slår dem ihjel, hvis ikke jeg får dem afsat, og i går satte han en fælde op. Den vilde kattekilling af de fire gik i fælden i går, og jeg kunne ikke få den ud af den. Min chef slog den ihjel her i morges.

Jeg er derfor nu desperat for at finde nogen, der vil tage dem. ELLER finde et dyrecenter, hvor man kan sætte dem til adoption.

Er der nogen, der kan hjælpe med hjemmesider, adresser eller telefonnumre til steder, der kan hjælpe mig?

Jeg ønsker ikke at se tre dejlige raske killinger blive dræbt uden grund, så jeg er villig til at køre dem et sted hen. Onsdag skal jeg til Middelfart, så noget på vej derhen kunne være perfekt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min chef dræber killinger
Kommentér på:
Min chef dræber killinger

Annonce