662 visninger
|
Oprettet:
Skinnebensbetændelse.. {{forumTopicSubject}}
Kære HG'er ...
Er der nogen af jer der har prøvet at have skinnebensbetændelse? Jeg tror muligvis jeg har fået det. Har læst lidt om det på nettet og beskrivelsen passer helt vildt præcist på mig.. Hvis der er nogen der har prøvet det, hvad gør man ? Skal man lade være med at belaste Overhovedet eller hvordan :o)
Og nej, jeg har ikke oprettet dette for at få afvide jeg skal gå til lægen!
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
okt 2009
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 14 Svar: 212
Det skal siges at jeg ALDRIG giver benet helt "fri" jeg laver det jeg normalt ville gøre, men løber ikke lige frem rundt og spiller fandango;0)
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
Det har nok ramt begge mine ben, for kan mærke en lille bule/forhøjning på indersiden af skinnebenet.. Lidt træls.. Og det gør bare rigtig ondt, når man har løbet og står stille + man kan mærke det ved den mindste gåtur.. Men må prøve at være lidt rolig, det går nok over engang
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 163
Det kan ikke betake sig at gå til lægen, han kan ikke gøre noget ved det alligevel
Jeg plejer, inden jeg går i seng, at massere det godt i varmecreme og så tage lange uldne sokker på. Det hjælper også rigtig godt, at sove med benene oppe.
Men tag det roligt og lad være med at belaste det for meget, så går det over af sig selv i løbet af et par dage
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
Mette: Ja, det var os det jeg kunne læse mig til - der er jo ikke noget medicin eller andet mod det, så hvorfor spilde lægens tid.. Medmindre det bliver ved i laaaang tid
Skinnebensbetændelse..