{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Skinnebensbetændelse.. {{forumTopicSubject}}

Kære HG'er ...
Er der nogen af jer der har prøvet at have skinnebensbetændelse? Jeg tror muligvis jeg har fået det. Har læst lidt om det på nettet og beskrivelsen passer helt vildt præcist på mig.. Hvis der er nogen der har prøvet det, hvad gør man ? Skal man lade være med at belaste Overhovedet eller hvordan :o)
Og nej, jeg har ikke oprettet dette for at få afvide jeg skal gå til lægen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skinnebensbetændelse..
  • #1   27. apr 2010 jeg har haft skinnebens betændelse. man skal helst prøve at nedsætte belastningen på det ramte ben, men man skal samtidig sørge for at det bliver holdt i bevægelse

• #2   27. apr 2010 Jeg har lige haft det. Det gør enormt ondt når man belaster det uden at være varmet op. Men tror ikke mit var så slemt, for det var væk efter et par dage. Du skal bare lade være med at løbe alt for meget rundt, men man kan sagtens ride.

• #3   27. apr 2010 Jeg plejer ikke at gøre meget når jeg har det! Jeg smøre gerne skinnebenet ind i volteren gel ( kan købes i håndkøb på apoteket) og så forsøger jeg at "slappe lidt af" i benet... men det går relativt hurtigt over!
    Det skal siges at jeg ALDRIG giver benet helt "fri" jeg laver det jeg normalt ville gøre, men løber ikke lige frem rundt og spiller fandango;0)

• #4   27. apr 2010 Tak alle sammen smiley
    Det har nok ramt begge mine ben, for kan mærke en lille bule/forhøjning på indersiden af skinnebenet.. Lidt træls.. Og det gør bare rigtig ondt, når man har løbet og står stille + man kan mærke det ved den mindste gåtur.. Men må prøve at være lidt rolig, det går nok over engang smiley

• #5   27. apr 2010 Det skulle vist være godt at lave sådan en øvelse med at samle fx en blyant op med tæerne xb

• #8   27. apr 2010 Det er forfærdeligt ubehageligt og har det med at komme igen, når først man har haft den én gang...
    Det kan ikke betake sig at gå til lægen, han kan ikke gøre noget ved det alligevel smiley

Jeg plejer, inden jeg går i seng, at massere det godt i varmecreme og så tage lange uldne sokker på. Det hjælper også rigtig godt, at sove med benene oppe.
    Men tag det roligt og lad være med at belaste det for meget, så går det over af sig selv i løbet af et par dage smiley

• #9   27. apr 2010 Tak Alle smiley

Mette: Ja, det var os det jeg kunne læse mig til - der er jo ikke noget medicin eller andet mod det, så hvorfor spilde lægens tid.. Medmindre det bliver ved i laaaang tid smiley

Kommentér på:
Skinnebensbetændelse..

Annonce