{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

GROV DYREMISHANDLING I MIDTJYLLAND.!! {{forumTopicSubject}}

HJÆÆÆÆLP......

jeg kontaktede en mand med hans 2 plag han havde til salg på nettet..!! aftalte jeg skulle komme og se dem.

det skulle vise sig jeg skulle være vidne til GROV DYREMISHANDLING AF MANGE HESTE OG MANGE HUNDE.. !!

manden er åbenlyst hestehandler og har ved siden af hundekennel.. derud over har han adskellige hingste uden papir han avler med på egen og andres heste.

disse forehold går hestene under:

-kospalte spiletorve

-orm

-højdrægtige hopper i spiltorve og kospalte spiltorve bundet med reb om hals, med hingste ved siden af bundet på samme måde.

-nogle i alt for små bokse, uden foldmulighed, uden bundlag, ("avls" hingste)

-nogle i alt for små bokse med deres egen møg i store bunker(højdrægtige hopper)

2 "avls" hingste bundet ved kører.. begge fuldt af parasitter og sår.

-meget dårligt klima i stald,samt meget meget mørkt,

-ingen vaccineret heste overhovdet.

-flere heste der alvorligt trænger til smed.

samtlige heste er i dårlige foderstand

---

forehold for hundekennel.

"hundestald" bygget i nedlagt meget mørkelagt kostald, med forbindelse til kostald der er i brug samt heste stald..

bygget i mindre "bokse" i gitterhegn. hvor hunde og hvalpe går i halm, i deres eget møg, luftes ikke, og der avles IKKE RENT det er rent gadekryds.

lopper og parasitter alle vegne, uvaskede mad og vandskåle, arrige hunde, der er ingen der er orme behadlet, og "fanget" i deres burer 24/7.

Jeg har meldt pågældende person til politiet, og de har sagt de vil besøge stedet med en dyrelæge.. MEN

HER ER MIN STORE TVIVL. KAN JEG REGEN MED DET. og kan jeg gøre mere. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GROV DYREMISHANDLING I MIDTJYLLAND.!!
Kommentér på:
GROV DYREMISHANDLING I MIDTJYLLAND.!!

Annonce