{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

18 års fødselsdag (: {{forumTopicSubject}}

Halløj alle sammen.
Er der nogen der har nogle idéer til en fed 18 års fødselsdag?
Jeg skal holde fest for 66 unge mennesker, og jeg vil gerne have en fest, som bliver husket, både af mig selv, og af mine venner.

Til min kærestes fødselsdag for nogle år siden, fik jeg arrangeret, at to af hans gutter strippede for ham, hvilket var sindssygt sjovt, fordi alle bare havde forventet, at det var en kvindelig stripper der ville troppe op. Udover det lavede jeg en sang til ham, og brugte en lolita-ko som sangskjuler.

Jeg er altid kreativ når det gælder andre, men hvad kan jeg gøre for, at jeg selv får en uforglemmelig aften?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18 års fødselsdag (:
  • #2   1. jun 2010 Da jeg blev 18 holdt jeg en fest med temaet "Spring Prom". Vi lavede det som en form for rollespil, hvor alle gæster fik tildelt en rolle fra en typisk amerikansk high school som vi kender det fra film (fx. cheerleader, sportsfreak, geek osv.). Dertil lavede vi en "mission" til hver enkelt, som man fik, når man ankom - fx. kunne en sportsfreak få: "Du skal overtale cheerleaderen Kathrine til at tage en dans med dig" - på den måde fik vi også blandet folk, der ikke kendte hinanden i forvejen. Vi lavede det så til en konkurrence, hvor man, når man havde udført en mission (man måtte selvfølgelig ikke sige til "offeret", at det var det, man var i gang med) fik man 1 point samt "offerets" mission. Den der kl. 12 havde udført flest missioner vandt!
    Ved at holde en temafest bliver det også sjovt at pynte op. Vi havde lavet et bord til hver klike (altså der var flere af hver slags, fx. 7 cheerleadere osv.) og så skulle folk selvfølgelig komme klædt ud efter den rolle de havde fået tildelt. smiley

• #3   1. jun 2010 ...det tager lidt tid at planlægge, men hvis man kan lide at være lidt kreativ, så er det meget hyggeligt! smiley

• #4   1. jun 2010 Det lyder meget spændende!
    Det var faktisk en god idé med en temafest smiley !
    Det vil jeg klart overveje.
    Tak for svarene begge to (: !

Kommentér på:
18 års fødselsdag (:

Annonce