{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

vogn til ombygning til ponyvogn {{forumTopicSubject}}

Jeg ønsker mig en vogn til min shetterblanding, som jeg kan køre en tur i med ungerne... hvis jeg ikke kan finde en der passer vores behov, og allerede er til salg vil min mand gerne bygge mig en, for de fleste vi har kigget på ligner de er bygget om fra at have været en lille ladvogn eller gummivogn- men hvor finder man så sådan nogen små vogne, der så kan bygges om?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vogn til ombygning til ponyvogn
  • #1   19. jun 2010 Hej,
    Jeg har selv købt en for et par måneder siden.
    Jeg brugte meget tid på de forskellige sider som HG, guloggratis og dba.dk
    Jeg fandt også flere sider med flottere vogne, men det krævede som regel større pony eller 2-spand.
    Vil tro du skal væbne dig med tålmodighed, følge godt med i annoncerne og så selvfølgelig selv oprette annoncer med at du søger en vogn - så skal den rette nok dukke op smiley
    Og prisen ligger typisk imellem 2.000 og 5.000 kr.
    Seletøj vil jeg anbefale dig at du køber hos Møldrups rideudstyr (de har en hjemmeside) Der får du god kvalitet til (så vidt jeg ved) DK's bedste pris - og så er servicen i top smiley
    Held og lykke med det!


  • #2   19. jun 2010 hvorfor køber du ikke bare en ny?
    Se den her hvor billigt det egentlig er for en helt ny vogn: smiley

    (link fjernet)


  • #3   19. jun 2010 Dorte B

    tak for det... seletøjet kigger jeg lige på- vi har ellers en ældre travsele ponybassen træner i, men den er jo til en sulky.... så det varer nok ikke evigt at den er god nok


    mht. vognen så er det også sådan jeg selv gør, men fik lige den ide at der måske var en anden, som havde fundet en brugbar forhandler af små lette 4-hjulede undervogne...man har da lov at håbe smiley


  • #4   19. jun 2010 Ha ha, ja jeg tænkte også at der måtte findes sådan en forhandler af de små vogne, så man rigtig kunne vælge og vrage - og stadig til en god pris. Men jeg havde ikke held med at finde sådan en guldgrube smiley

    Tjekkede lige det link som "Stjerneponyerne" sendte. Det ser også rigtig fint ud. Kan se at prismæssigt er det samme niveau som hos Møldrup.

    Jeg er også lidt ny indenfor kørsel. Skulle have tilkørt min ene pony her til sommer, men ligger nu med brækket ben, ikke så fedt smiley Så jeg kommer nok først rigtig igang til næste år.
    Det var faktisk pga. de fine vogne man kunne købe til 2-spand at jeg "pludselig" havde købt en pony mere...ja sådan kan det gå... smiley



  • #5   19. jun 2010 ja... men de små til 2 pers fra møldrups ser heller ikke ringe ud..... men vi ønsker os også et barn mere, så bliver vognen nok lige for trang... hvis jeg havde en masse penge kørte jeg da også 4 spand i sådan en rigtig prinsessevogn.... men mu må jeg altså nøjes med albert og en ombygget trillebør eller hvad vi nu kan finde på.. haha

Kommentér på:
vogn til ombygning til ponyvogn

Annonce