{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er din ynglingssanger? :-)
  • #1   25. jun 2010 Jeg har ikke en yndlingssanger, men et yndlingsband smiley

    Nemlig Good Charlotte, har været fan siden 2003, desværre kun været til 1 koncert, har haft de fleste af deres CD'er, men bruger dog mest Youtube til at hører dem på smiley

    Jeg elsker at de skifter sådan imellem stilene, det er næsten en ny stil fra CD til CD, og man kan virkelig mærke de er blevet mere "voksen" i deres musik end de var førhen smiley


  • #2   25. jun 2010 Yndlingsband: U2... simpelthen fordi de har en fantastisk lyd... og Bono synger fantastisk! Elsker hans stemme

    Den bedste kunster er uden tvivl Michael Jackson..men synes stadig Bono synger bedre smiley


  • #3   25. jun 2010 hmm, ved det ikke, men kan rigtigt godt lide Mika, syntes hans sange er så muntre og sjove smiley

    specialt denne her:
    http://www.youtube.com/watch?v=6md5RSnVUuo

    og denne her smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=iF_w7oaBHNo


    er også helt vild med den der fra Hurt, kan så ikke lige huske hvad den hedder smiley


  • #4   25. jun 2010 Andy Sixx smiley

  • #5   25. jun 2010 Kelly clarkson. Forstår virkelig ikke hun er mere kendt o:
    Hun har virkelig den perfekte sang stemme. Den kan både være blød og den kan også være rocket.


  • #6   25. jun 2010
    Lee Ryan, fordi han er et fantastisk menneske med en fantastisk stemme som de færreste kender til og har hørt, hvilket er en storm skam.
    Han er et fantastisk menneske med et stort hjerte men stadig med sine egne meninger og helt egen personlighed.


  • #8   25. jun 2010 From First To Last smiley

  • #9   25. jun 2010 Adam Lambart her smiley Fordi han synger fremragende, og så ser han da en smule godt ud smiley

  • #10   25. jun 2010 Selena Gormez

    Hun har en fantastisk stemme! Og hendes sange er super gode og man bliver i godt af at høre dem

    Taylor Swift

    Fordi hun synger godt og fordi hendes sange rør mig helt inden i :')

    Justin Bieber

    Fordi han har en sej stemme, og fordi hans sange bare er ørehængere. Og så er han "bare" lidt nuttet smiley


  • #11   25. jun 2010 David Bowie.

  • #12   25. jun 2010 Krikken (i wanna say sorry, but i'll do it again) .

    Enig smiley !
    En skam at Lee Ryan ikke er mere kendt. For han synger helt fantastisk!


  • #13   25. jun 2010 Lilly Allen tror jeg

    Hun synger godt, og er anderledes. Hendes musik giver mening på en mærkelig måde. Og så bliver men altid glad når man hører det.


  • #14   25. jun 2010 Michael Jackson - uden tvivl !

    Fordi han sange rører lige i hjertet gana på gang.


  • #15   25. jun 2010
    Pernille - følger du hans solokarriere nu her? smiley


  • #16   25. jun 2010 Ja da smiley

  • #17   25. jun 2010
    Fedt fedt smiley Kender jeg ikke mange danskere der gør.


  • #18   25. jun 2010 Nej, synes også det kan være ret ensomt smiley

  • #19   25. jun 2010 huha...
    Sharon den Adel fra Within Temptation. Hun er virkelig fantastik, stræber efter at kunne komme til st syge nogle af hendes sange engang. Hun er og har alt det en sanger skal have! Har været til en koncert med hende. Fantastisk kan jeg bare sige! ! Alt var perfekt! Håber snart de kommer igen!

    Amy Lee fra Evanesens. Også fantastisk. Hun er rigtig dygtig. sej og sjov. En lille pige med en kæmpe stemme og talent. jeg synes hun er en man kan relatere til.

    Phil Collns. tidligere sanger og trommeslager i Genesis. Virkelig også fantastisk stemme og virkelig godt flow og energi på scenen. Har været til to koncerter med ham. Han er FANTASTISK! Sange der er til at synge.

    Muse eller Mathew. Han er virkelig han er virkelig fantastisk. Han er en af de bedste sang skrivere. Jeg blev facineret at hans stemme på CD'erene men da jeg hørte ham stod jeg bare med åben mund og polypper kan jeg sige dig. han er FANTASTISK! og igen sange man kan synge.

    Peter Gabriel. Også tidligere sanger i Genesis! Han laver nogle af de FEDESTE koncertet /shows. Virkelig en af de største entertainer i verden siden vi mistede MJ. han har også sange man kan synge hvilket betyder meget for mig. De er svære ham ja. Der skal jo også være udfodring i det.

    Michael Jackson. Også sange man kan sætte sig ind i, Sange man kan føle og vlre en del af. og ja. Nogle man kan synge. Det er dejligt at jeg har nået at opleve hans talent!

    Og ja Adam Lambert er god.. Men bare kedelig.. meget de samme toner han er i.


  • #20   25. jun 2010 Sanne : Uh ja, jeg er også helt vild med Within Temptation !
    Elsker simpelthen Sharon den Adels stemme - hun er fantastisk !


  • #21   25. jun 2010 ALEXI LAIHO!
    Hvorfor? fordi han og resten af COB er gud smiley


  • #22   25. jun 2010 F&F De er vireklig også de fedeste!! Jeg ELSKER dem!! hørte en af deres sange her i en TVserie.. Ihh hvor var det sejt . lyste bare helt op


  • #24   25. jun 2010 Pink: for hendes syper gode sange og hendes attitude, genrelt alt omkring hende..



  • #25   25. jun 2010 Sanne : Det kan jeg godt nok godt forstå xD ! Det er ikke så tit man hører dem andre steder end på ens computer (jeg gør i hvert fald ikke - kun når jeg hører musik i min venindes ipod :b!)

  • #26   25. jun 2010 Puha har alt for mange smiley
    Ke$ha: ja hun har bare en attiude jeg kan li smiley
    Good Charlotte, har været fan i millioner af år smiley
    My Chemical Romance: forsangeren er r*v lækker og så synger han sindsyg godt smiley
    Green Day: ^^ samme som ovenover
    Muse: hørte deres sange for nogen år siden, men så glemte jeg dem lidt igen men så pga twilight så husker jeg dem igen og elsker dem smiley
    Qwl City: elsker bare Vanilla Twilight og Fireflies, de går lige i hjertet smiley
    Jace Everett: mest pga True Blood serien men genial sanger smiley
    David Guetta: laver sindsyg fede sange smiley
    Volbeat: har været til en del af deres koncerter i Nordjylland, og de har en sindsyg fed måde at få puplikum igang på, og så er sangene bare gode smiley
    Taylor Swift: laver os rigtig gode sange smiley
    Robert Pattinson: har kun 3 sange som han lavede til Twilight filmen men de er vildt gode og rører mig os lige i hjertet (:

    Ja har en bred og til tider underlig musik smag smiley


  • #27   25. jun 2010 Ved ikk rigtig om jeg har EN ynglingssanger, Hører meget blandet musik.

    Men hvis jeg skulle nævne en ville det nok blive P!nk hun er bare for sej og laver nogle rigtig gode sange.


  • #28   26. jun 2010 Celine Dion. Uden tvivl. Hun synger helt fantastisk, og elsker hendes sange. Jeg kan aldrig nævne en yndlingssang, for der er en milliard (alle med hende, undtagen nogle få.)

  • #29   26. jun 2010 Westlife - specielt Shane Filan.. Jamen, jeg elsker deres musik og de har endnu ikke udgivet en sang hvor jeg ikke var solgt fra første sekund... Deres stil er perfekt, boyband, men alligevel ikke for meget boyband smiley Deres seneste album er bare fantastisk!

  • #30   26. jun 2010 Peter Murphy - the 'Godfather of Goth' siger vist det hele... Hans musik er meget alternativt, så man kan godt synes, det er lidt underligt, hvis man kun er til mainstream musik (ikke for at støde nogen ;D)

    Luke Steele (fra bandet Empire of the Sun og tidligere The Sleepy Jackson). Han er bare genial!

    Meat Loaf. Han er bare legendarisk!

    Kavyen Temperley (fra bandet Eskimo Joe). Han er en af Australiens største sangere/musikere/sangskrivere og elsker især sangene 'Black Fingernails Red Wine', 'Thunderclap' og 'Foreign Land'.

    Bruce Guthro (fra bandet Runrig) og Eric Levi (fra bandet eRa). Skønt musik! smiley

    James Hetfield (fra bandet Metallica). Elsker hans stemme og så er det bare så fedt, når han duellerer mod Lars Ulrich på trommesættet.

    Guy Pearce. Elsker hans musik. De færreste udenfor Australien kender ham, da hans musikudgivelser i realiteten ikke findes, trods det fakta, at han har flere hundrede sange liggende, har han kun udgivet få stykker af dem, så man må være lidt snedig, for at finde frem til hans musik.

    Russell Crowe fra bandet TOFOG (ja, big surprise, han synger også! ;D). Jeg er helt tosset med hans sang 'Weight of a Man'.

    Billy Burke. Jeg hørte for få måneder siden hans nye single 'Removed' og har siden været helt vild med den sang.

    Det var nogle af de sangere, jeg elsker allermest (:

    ... Jo, der er også lige Martin Hall og David Bowie smiley


  • #31   24. aug 2010 har flere:)

    Jared Leto

    Chester Bennington

    Amy Lee

    Billie Joe Armstrong


Kommentér på:
Hvem er din ynglingssanger? :-)

Annonce