{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.062 visninger | Oprettet:

din træner - hvem er det ? {{forumTopicSubject}}

hejsa.
hvem er din træner?
og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
og kan du anbefalder hende/ham
og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?

og hvad niveau rider personen selv på?


<b> mine svar </b>
1. Svend buch juul
2. stille , rolig og forklarende. lige en til at berolige mig når jeg bliver frusteret
3. ja det kan jeg. han er bare den bedste træner jeg nogle sinde har haft - knald dygtigt inden for dressur og spring.
4. jeg har haft en 4-5 stykker-
5. det samme som jeg stadig rider på. har kun haft ham 1 månede
6. han rider MB/MA på landsplan i spring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  din træner - hvem er det ?
  • #1   22. maj 2008 hvem er din træner?
    Mette Lodborg !
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    Den måde hun er på !
    og kan du anbefalder hende/ham
    Ja, helt klart !
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    7 !
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    LC, startede i febuar er på LA nu.


  • #2   22. maj 2008 hvem er din træner?
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    og kan du anbefalder hende/ham
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?

    og hvad niveau rider personen selv på?

    1. Exam Berider Stine Steffensen
    2: Hun bor 2 km fra mine forældre
    3: Ja, hun er en god underviser, der går op i hestens velfærd og går op i at hest og rytter udvikler sig positivt sammen...
    3: min tidligere tante, som helst så jeg ikke eksiterede )-: ingen god træner
    4: kunne skridte og trave letridning, uden at vide hvad diagonaler var...
    5: rider LC klasser efter knap 2 år med hende, men har kun redet ungheste så de skal jo lige med op også, men vi øver øvelser op til LA niveau.


  • #3   22. maj 2008 hun rider MB i både spring og dressur...

  • #4   22. maj 2008 hejsa.
    hvem er din træner?
    <b>Min mor (: </b>
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    <b>Hun er dygtig, har 40 års erfaring med heste</b>
    og kan du anbefalder hende/ham
    <b>jeps-</b>
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    <b>4</b>
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    <b>Før: intet, kunne ikke noget Nu: La spring og dressur</b>

    og hvad niveau rider personen selv på?
    <b>rider ikke mere, kun en gang imellem men hun har redet MA spring på landsplan og de helt høje dressurklasser på lansplan (: </b>


  • #5   22. maj 2008 hvem er din træner?
    Én af vores venner, Kira Chrillessen (kan ikke huske hvordan hendes efternavn staves)
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    Hendes klare, nemme måde at give beskeder på. Og så tænker vi meget ens, og hun har undervist mig altid, så vi rider på samme måde. Hendes temperament matcher mit rigtig godt.
    og kan du anbefalder hende/ham
    Hun tager ikke nye ind, men hvis jeg skulle anbefale Kira, var det fordi at hun rider på hestens primisser, og forlanger aldrig noget af hest og rytter, som er umuligt for dem.
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    Jeg har haft en dårlig springtræner. Ingen andre i dressur, hun har fulgt mig altid i min ridning.
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    Jeg red kun skridt og trav, da hun startede med at undervise mig. Hun bar mig helt op på PRI-niveau (på en meget, meget besværlig pony)
    og hvad niveau rider personen selv på?
    Jeg har aldrig set hende ride højere end LA-et-eller-andet, men jeg mener, at hun kan ride M.


  • #6   22. maj 2008 her er mine:
    1: Berider Anders Chortsen
    2: At han er prof. og at hans filosofi er hellere en hest der går pænt for ros end en der gør det for ike at få smæk..
    3: til hver en tid! anders er bare helt kanon
    4: en del, og jeg kan godt mærke at Anders er uddannet berider!
    5: Jeg er klart blevet langt bedre til at ride, men har ikke rigtigt fået startet siden jeg begyndte med Anders, men jeg er på en skala fra 1-10 gået fra en 4 til 8.. ca smiley svært at sige selv!
    6: ved jeg faktisk ikke..
    Matilde


  • #8   22. maj 2008 SPRING
    <b>Hvem er din træner?</b> Rudie Telgenhof
    <b>og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?</b> at han ved hvad han gør, selvom man kan komme till at tvivle på ham. senere hen kan man se resultaterne af det han siger smiley
    <b>og kan du anbefalder hende/ham</b> at han forkuser meget på at rytteren og hesten kommunikere med hinanden, og at rytteren kan ride en bane på hesten. når man kan det, bliver springene sat højere op - og ikke før!
    <b>og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?</b> har kun haft ham :b
    <b>og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?</b> Jeg var elevrytter og red kryds. fik så wooly, og kom til at ride LB indtil hun blev aflivet. har redet flere heste ved ham, som ikke kunne noget, og så kom til at springe rigtigt godt.
    <b>og hvad niveau rider personen selv på?</b> uha. det kommer an på hvad for en hest, man ser ham på :b men vidst nok mb på en af dem.


    pt. har jeg igen dressurunderviser :b - men har redet ved Peter Veller i nogle år


  • #9   22. maj 2008 Skriver om den træner jeg har haft indtil for en måneds tid siden (:

    1. Stine Fenger
    2. At hun er tålmodig over for Trixie, for hun kan se at hun prøver, men misforstår nogle af signalerne lidt, og så finder hun bare en anden måde at gøre det på.
    3. Helt klart, men hun mangler lidt erfaring, betyder dog på Ingen måde at hun ikke er god, jeg har været Super glad for hende!
    4. kun rideskole underviser
    5. Kunne ikke ride en LC da vi begyndte, og nu kan vi ride en LA1 %schenkelvigning xD
    6. Mener det er LB/LA, men hun har ikke startet særligt mange stævner, da hun har en rimeligt ung hest, og er meget obs på at tage det i hestens tempo, og ikke presse den mere end at den hele tiden udvikler sig, men ikke får "tilbageskridt"


  • #10   22. maj 2008 1: Laurits hagelskjær Kristensen
    2. Hans måde at undervise på.
    3. Ja, helt sikkert!
    4. 1
    5. Har kun redet ved ham 2 gange. Men er gået fra og ride omkring 55% til over 60 på C-plan -og ellers har vi udviklet os meget. Men vi træner mest grundridning pt.

    6. Han rider som det højeste PSG, men pt. rider han MB på hans egen.



  • #12   22. maj 2008 Og han er examineret træner

  • #13   22. maj 2008 hvem er din træner?
    En der hedder Susanne.
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    At hun tager det stille og roligt i hestens tempo smiley
    og kan du anbefalder hende/ham
    Ja, det kan jeg ihvertfald smiley
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    3 smiley Den sidste var jeg utrolig glad for, men hun flyttede sted smiley
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    Nu har jeg jo fået unghest, så dette vil jeg helst ikke svare på, jeg følger min hest smiley

    og hvad niveau rider personen selv på?
    Det ved jeg faktisk ikke, det er mindre væsentligt for mig.


  • #14   22. maj 2008 hihi

  • #15   22. maj 2008 1: Mai Nicolaisen
    2: Hun er vildt god til at forklare præcist hvad det er man skal, og så det er nemt at forstå.
    3: Ja! smiley
    4: Omkring 6 tror jeg
    5: LC-LB cirka, nu rider jeg LA.
    6: Hun rider MB3 på sin egen.


  • #16   22. maj 2008 hvem er din træner? <b>Ann-Cathrin Lübbe</b>
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? <b>At hun gå meget op i at man gør tingende rigtig, og man får direkte besked hvis man gør noget forkert.</b>
    og kan du anbefalder hende/ham <b>Bestemt, har været min bedste underviser</b>
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? <b>4</b>
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu? <b>før: LC - Nu: LA </b>
    og hvad niveau rider personen selv på? <b>OL - har vundet 2 gange, for handicap, men i den lette grad.</b>


  • #17   22. maj 2008 hvem er din træner?
    * henrik johansen ''positiveriding.com''
    * Jørgen albertsen ''Skårup overgård''
    *karin lührs, tysker
    * Anders chortzen
    * søren hobolt
    *lidt georg heyser, og AD

    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    * henrik johansen = har en kæmpe teori, som er så god, og holder, rider på hestens primisser, tejk hans hjemmeside ud, så vil man finde ud af det smiley

    * Jørgen albertsen ''Skårup overgård''
    igen forstår heste utrolig godt, kigger meget på opstilling, og igen hvis noget ikke fungere bliver pejefingeren først løftet af rytteren smiley

    *karin lührs, tysker.
    hun ser ALT, og kan forklare ALT, og har øvelser til ALT

    * Anders chortzen

    hans visdoms ord siger det hele xD *helere have en hest der går for at få ros, end en hest der går for ikke at blive straffet*

    * søren hobolt, lidt ældrere tanke gang, men god til at få en selv til at tænke.



    og kan du anbefalder hende/ham
    ja bestemt, det er nogle af de bedste

    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    1 tror jeg xD

    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    lc- nu mb

    og hvad niveau rider personen selv på?

    henrik johansen underviser kun, men han har ryttere der rider grand prix

    jørgen har selv gået s i , S, M, og D

    karin, træner tyske berider elever op, for det tyske rideforbund, og hun har selv vundet mange grand prix, og hun har selv redet hestene op.

    anders har selv gået m og redet firfod zadin i en periode

    søren er tidligere dm vinder for ridebanespringning, og er blevet nr 2 i flere år, han har også været med til eu mesterskaberne




  • #18   22. maj 2008 hvem er din træner? Jette Dau Andersen
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? Hendes væremåde, og den måde hun generelt behandler/underviser mig og hypperen
    og kan du anbefalder hende/ham. Hun er ikke uddannet ridelærer!
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? Øh... 6/7 stykker?
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu? Hun lærte mig at ride, lige nu rider jeg lc/lb dressur og ld/lc spring, da min hest kun er redet i knap et år, pga. en del pauser.

    og hvad niveau rider personen selv på? Lige nu rider hun la1-la4-5 stykker, men hun har redet M, på en anden hest..


  • #19   22. maj 2008 hvem er din træner? <b> Ole Madsen smiley </b>
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? <b> Ole er ufatlig sød, og hvis man ikke gør hvad der bliver sagt så for man det også fortalt, han sidder ikke på hans meninger. og i stedet for at han bare siger et eller andet så spørg hen altid mig først hhvordan jeg syntes dundee går. for han skal hele tiden have mig med :P</b>
    og kan du anbefalder hende/ham
    <b> jeg syntes Ole er en kanon lære for dem som vil frem og ikke står til bage for en ny chance. dem der vil ride stævner, han er ikke lige tyben som gider og bruge sin tide på en som så ikke arbejder vider med det, altså når der bliver sagt hvad man skal øve på næste gangeog man så ikke har gjordtdet så bliver man bare sendt hjem igen!
    jeg kan stærkt anbefale ham, for til hans eksame fik han 13 i undervisning og 10 i ride prøve smiley men man skal ikke være dogn ! smiley </b>
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    <b> puha det er et godt spørgsmål.</b>
    <b>1: Hellen</b>
    <b>2: Jørn</b>
    <b>3: Jesper</b>
    <b>4: Michal.</b>
    <b>5: Allen Skov.</b>
    <b>6: Jette</b>
    <b>7: Jacob</b>
    <b>8: Ole madsen</b>

    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    <b> jeg red LA1 på C- plan, og er rygget op på LA4 snart LA5 og 6 og P klasser smiley på lidt under et år smiley </b>

    og hvad niveau rider personen selv på?
    <b> det er for skelligt hvad hast han har! man han har vidst redet på VM haløj, og sikkert også noget højer:D </b>



  • #20   22. maj 2008
    hvem er din træner?
    Arthur Markussen og Liselotte Ternvig
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    De er smadder søde, og har hjulpet mig rigtig meget, min anden familie smiley
    og kan du anbefalder hende/ham
    JA ! helt klart, Arthur er lidt en hård nyser, men super god .
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    øh, mange, flyttede fra sjælland til jylland xD
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    lx ? ikk særlig højt ihvertfald
    Men rider MA til træning nu, og har selv uddannet hesten smiley
    og hvad niveau rider personen selv på?
    Arthur rider ikke mere,
    Liselotte rider MA, men er den eneste i dk, der har vundet DM med 3 nulrunder smiley


  • #21   22. maj 2008 hvem er din træner?
    - Carina Bruun Pedersen
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    - At hun er så fleksibel og dygtyg
    og kan du anbefalder hende/ham
    - Ja bestemt!
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    - Jeg har haft 2.
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    - Hun rider selv hendes heste op fra bunden... De fleste heste kommer til at gå MB inden hun sælger dem videre og hun har vidst også redet S klasser i dressur. Hun er utrolig dygtig og jeg er meget glad for hende.

    og hvad niveau rider personen selv på?


  • #22   22. maj 2008 <i>hvem er din træner?</i> <b>Daniel Cassøe (SPRING)</b>
    <i>og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?</i> <b>Han er rigtig god, forklare tingne på en rigtig god måde giver hele tiden nye udfordringer og lære mig meget!:D
    <i>og kan du anbefalder hende/ham </i> <b>Ja!:D</b>
    <i>og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? </i> <b>I spring 2</b>
    <i>og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?</i> <b>Red LD LC rider nu LB LA</b>
    <i>og hvad niveau rider personen selv på?</i> <b>Landsplan tror jeg?xD</b>

    ---------------------------------------------------------------------------
    <i>Hvem er din træner?</i> <b>Elisabeth Tversted (DRESSUR)
    <i>og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?</i> <b>Hun forklare tingne på en rigtig god og sjov måde!xD og har fået udviklet mig og champer MEGET!</b>
    <i>og kan du anbefalder hende/ham </i> <b>Ja!:</b>
    <i>og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? </i> <b>I dressur 3 (uden alle de der elev-underviser) </b>
    <i>og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?</i> <b> Hmm, ved ik rigtig starter ik dressur!xD</b>
    <i>og hvad niveau rider personen selv på?</i> <b>Ved heller ik!(:</b>


  • #23   22. maj 2008
    hvem er din træner? ; Birgitte Palusen : D
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? ; Hun forklarer det godt, og går ikke bare vidre vis man ikke forstår det (: , og hun tager med til stævner (:
    og kan du anbefalde hende/ham , JA! : D verdens bedste ridelærer (:
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? ; 3 (:
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?

    Jeg købte adonis om helt rå pony, som ingen gang kunne gå på en volte,
    efter et Halvt År red i LA på Klubplan (: nu rider vi LA på distritkplan (:
    og roset med hjem hver gang (:

    og hvad niveau rider personen selv på?


  • #24   22. maj 2008 birgitte rider Landsstævner i andre lande (:

  • #26   23. maj 2008 hvem er din træner?

    Louise Mølby

    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?

    Hun tager alt så stille og roligt, og alt skal være perfekt ellers er det ikke godt nok, elsker det der med at hun bare siger at sådan er det, og hvis det ikke er perfekt så er det ikke godt nok.. vi kan ligge og lave anspring i en halv time før det er godt nok, men så er alt også blevet gjort så grunddigt at man kan det på rygraden..
    Og at hun er en af mine gode veninder, så vi hygger os tit helt vildt smiley

    og kan du anbefalder hende/ham

    Helt klart, hun er god til alle, lige fra ryttere på landsplan, til ryttere der ikke rider andet end Lc1

    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?

    2

    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?

    Har redet ved hende i godt 6 år, og kunne ingenting, da jeg begyndte, og kan lave alle øvelser nu.. Men på Jupiter er vi gået fra skridt og trav til samling og bærring og LA-klasser på C-plan, på 1 år..

    og hvad niveau rider personen selv på?

    Hun var på Landsholdet for Juniorer, og rider på landsplan og internationalt plan..


  • #27   23. maj 2008 hvem er din træner? Inga Halb
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? Hun er god til at forklare og udfordre. Undervisning foregår på tysk.
    Hun har hjulpet mig rigtig meget. Hun går meget op i at opstilling er korrekt, før man går videre. Og det foregår på hestens præmisser.
    og kan du anbefalder hende/ham JA , ihvertfald !
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? 6-7 stykker.
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu? Lå ca. på lB niveau - red også noget LA1, men klarede mig aldrig godt.
    Har redet ved hende et ½år nu, og rider op til LA4 nu, og får næsten altid placeringer med hjem nu (:

    og hvad niveau rider personen selv på?: Har ikke helt styr på klasserne i Tyskland, men hun rider med kandar :s Så?


    - Jette


  • #28   23. maj 2008 i tyskland må man ride med kandar i la klasserne,

  • #29   23. maj 2008 Okay (:
    Men hun rider højere end LA, noget M.
    Men ved ikke lige hvilke M-klasser, da jeg intet aner om deres systen dernede :b
    * Hun er uddannet berider i tyskland.


  • #30   23. maj 2008 de har de samme programmer så hvidt jeg husker, altså fra mb og op

  • #31   23. maj 2008 hvem er din træner?
    Helle Sauer.
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    Hun formår at få det bedste frem i en equipage på en positiv måde.
    og kan du anbefalder hende/ham?
    Ja, men hun underviser ikke andre end jeg.
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    3.
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    Fik hende da jeg havde unghest, så det kan man ikke samligne. : )
    Hun vil kunne bringe Monet og jeg til M klasserne.


  • #32   23. maj 2008 Kan godt være, men de kalder det noget andet?
    Vidst noget med stjerner?


  • #33   23. maj 2008 nej, altså prix sankt georg osv er det samme.-

    og til min tyske berider, hun ved godt når jeg siger ''vi har startet M'' (f.eks) Så ved hun godt hvilket nivua mm. vi er på.


  • #34   23. maj 2008 men det kan da sagtens være du har ret smiley det er så snyddd, de har oplæser på x)

  • #35   23. maj 2008 Har de oplæser ? :s
    Det ved min ridelærer også nogenlunde, men hun siger der er står forskel på sværhedsgraderne mellem klasserne i Tyskland og herhjemme (:
    Ja, ved godt Gran Prix osv. er de samme. Men tror ikke L-klasser og M-klasser er de samme.
    Er ihvertfald helt sikker på at LA klasserne ikke er de sammen som i Tyskland, for min ridelærer kender ikke klasserne herhjemme.

    - Jette


  • #36   23. maj 2008 nej la klasserne kender karin heler ikke smiley
    ja de må have oplæser på i de mindre programmer, fordi de mener at den bedste skal vinde, og ikke den der husker pro. bedst


  • #37   23. maj 2008 Okaay xD
    Tror jeg vil til at ride stævner i Tyskland. Haha xD


  • #38   23. maj 2008 jaa xD

  • #39   23. maj 2008
    hvem er din træner? Berider Hans Christian Grønbjerg Pedersen
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? han er go inde for springning og kan presse når man ikke tør
    og kan du anbefalder hende/ham jep til dem som tør han kan godt virke sur tit
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? 0
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?jeg kunne ikke da jeg begyndet og i dag rider jeg LA c-stævner hest

    og hvad niveau rider personen selv på? landsstævner når han kommer af sted


  • #40   26. maj 2008 hvem er din træner?
    Berider Bent Pedersen

    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?
    Forklarer og hjælper en hele vejen igennem... Meget proffesionelt.

    og kan du anbefalder hende/ham
    Meget!

    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?
    1

    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?
    Red LC da jeg fik ham i August 2007 og kunne ride en LA i November 2007 i Dressur.

    og hvad niveau rider personen selv på?
    Rider ikke stævner mere... Men han har redet spring på højt plan... og så rider hans kone dressur på højt plan på den hest han sprang på inden han fik en skade.


  • #42   29. dec 2008 <b>hvem er din træner?</b> Hans Christian Grønbjerg Pedersen
    <b>hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham?</b> han sætter sig ind i hvis manhar problemer, opmuntrer til at man kan, presser en og følger medi stævne livet
    <b>kan du anbefalder hende/ham </b> ja i spring, til dem der vil prøve noget andet ! han er dygtig hvis man ikke føler sig frastødet af ham da han har en mærkelig humor og kan virke lidt sur
    <b>hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham?</b> 1 : mie grønbjerg som er hans søster huun underviste engang elev ponyerne ;D
    <b>hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu?</b> jeg red LD D-plan og nu rider jeg MB-MA-SB B-plan :D!
    <b>hvad niveau rider personen selv på?</b> landsstævner -LA, MB, MA


  • #43   27. jan 2009 hvem er din træner? <b>Berider Bjarne Mark jensen (spring) </b>
    og hvad er det du bedste kan lide ved hende/ham? <b>Han underviser super godt og så er han nem at lave sjov med smiley </b>
    og kan du anbefalder hende/ham </b> Sagtens!</b>
    og hvor mange trænere har du haft inden du fik hende/ham? <b> 4-5 stykker</b>
    og hvad niveau red du på da du fik hende/ham og hvad rider du på nu? <B>svært at sige, på den hest jeg springer du startede vi LE og nu er vi omkring LB-LA, men kan sagtens komme højere</b>

    og hvad niveau rider personen selv på? <b> Han handler jo mes heste, han rider ligefra VM til LC'er med de unge smiley </b>


  • #44   27. jan 2009 tilsidst :)*

  • #45   30. dec 2010 1. Arthur Markussen
    2.Han er RIGTIG god til hestene og tager det i deres tempo! Han er SKIDE god!!
    3. Ja jeg kan god anbefale ham!!
    4. MANGE!
    5. Jeg red på LC-LB.......Nu M klasser smiley


Kommentér på:
din træner - hvem er det ?

Annonce