Ny telefon. Hvilken? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Overvejer at købe ny mobil.
Er faktisk rigtig glad for den jeg har nu: Sony Erikcsson W810, men da den er ved at være ret gammel (overtaget efter min kæreste), er den ved at være ret slidt: kameraet virker ikke så godt mere, og der er kommet nogle sorte "pletter" inde i skærmen (det er ikke skidt).
Desuden klikker tasterne (det har de jo altid gjort), og dét er jeg ret træt af.
Hvad kan I anbefale?
Krav:
- Ok kamera, som skal være nemt / hurtigt at betjene.
- Tasterne må ikke klikke.
- Så skal der være en god kalender - gerne med funktion, hvor man kan få aftaler / opgaver til at gentage - kunne jeg vist på min gamle Nokia, men kan ikke på nuværende medmindre det er en fødselsdag - så vil den gerne gentage én gang om året.
- sende og modtage SMS, MMS og opklad
- der skal være alarmfunktion(-er), timer, stopur og regnemaskine, lommelygte og bluetooth.
- VIGTIGT: den skal være solid/holdbar (ikke være nem til at gå i stykker) - jeg gider ikke passe vildt godt på min telefon. Den er altid med mig også ved hestene - i støv og skidt.
- Ikke for stor og klodset. Skal gerne kunne være i lommen på et par cowboy-bukser, hvilket er min nuværende telefons ynglingssted
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
Min datter på et år har haft den som legetøjstelefon en overgang, da min blev stjållet tog jeg den tilbage og den virker stadig fint, og den er altså blevet kastet med og savlet på og hvad sådan en lille størrelse ellers gør med telefoner
(link fjernet) Jeg har den dog i lyserød.. Flappen kan man selv vælge om man vil have på eller ej, jeg har flappen på, som jeg tager op foran telefonen når jeg taler i den, så der ikek komme øresved på touchscreenen
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 5 Svar: 514
min kæreste har lige fået en nokia e52 den skulle være lidt mere rubust men stadig smart
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.451
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 5 Emner: 14 Svar: 136
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 66
den er super
Ny telefon. Hvilken?