{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Ny telefon. Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Overvejer at købe ny mobil.
Er faktisk rigtig glad for den jeg har nu: Sony Erikcsson W810, men da den er ved at være ret gammel (overtaget efter min kæreste), er den ved at være ret slidt: kameraet virker ikke så godt mere, og der er kommet nogle sorte "pletter" inde i skærmen (det er ikke skidt).
Desuden klikker tasterne (det har de jo altid gjort), og dét er jeg ret træt af.
Hvad kan I anbefale?
Krav:
- Ok kamera, som skal være nemt / hurtigt at betjene.
- Tasterne må ikke klikke.
- Så skal der være en god kalender - gerne med funktion, hvor man kan få aftaler / opgaver til at gentage - kunne jeg vist på min gamle Nokia, men kan ikke på nuværende medmindre det er en fødselsdag - så vil den gerne gentage én gang om året.
- sende og modtage SMS, MMS og opklad smiley
- der skal være alarmfunktion(-er), timer, stopur og regnemaskine, lommelygte og bluetooth.
- VIGTIGT: den skal være solid/holdbar (ikke være nem til at gå i stykker) - jeg gider ikke passe vildt godt på min telefon. Den er altid med mig også ved hestene - i støv og skidt.
- Ikke for stor og klodset. Skal gerne kunne være i lommen på et par cowboy-bukser, hvilket er min nuværende telefons ynglingssted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny telefon. Hvilken?
Kommentér på:
Ny telefon. Hvilken?

Annonce