Tilridning - forklare hvordan ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er!
Det står sådan at for et par dage siden blev jeg rendt ned af min hest Chanel og hun sprang over mig..
Jeg slog min arm - sådan at jeg ikke kunne løfte den pgr. min musker strammede så meget da jeg faldt. Min nakke spændte sig også utrolig meget og derfor havde jeg også ondt i den rigtig lang tid.. Min fod var sådan set den der gjorde mest ondt, men nok med det.
Efter det er jeg blevet en smule bange for hende, men jeg ved jo at hun ikke gjorde det i ond mening - så hun er selvfølgelig tilgivet for det.
Det er ikke så meget det ..
jeg har 2 gage før spurgt om jeg ikke kunne få hende i tilridning, men det var min far lidt meget imod .. Jeg ved ikke præcis hvorfor og sådan - men det er ikke det jeg sådan set har oprettet det her indlæg for.
Jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skal sige til min far at jeg simpelthen ikke vil tilride hende selv?
jeg hár fundet en der tilrider for det som jeg gerne vil betale for, men jeg ved slet ikke hvordan skal skal sige det ..
Syntes mest at det er fordi, da jeg tilred Stjerne har det snart taget 4 år bare at nå hér til - jeg rider kun LC2 på hende og springer ikke vildt højt .. jeg vil gerne højere op, men det tager simpelthen så lang tid for mig at gøre det. Derfor vil jeg gerne have sendt hende i tilridning ..
Nogle gode råd med det ? Hvordan jeg kan forklare ham at jeg ikke har lyst til at tilride igen , også i og med han aldrig har tid længere ?
Tror vist at det også har lidt at gøre med at jeg skal begynde på en skole hvor de kræver 10000 gange mere af eleverne end de gjorde på den gamle. Jeg vil gerne gøre noget ud af min skole, men jeg føler bare at jeg ikke har tid til det ..
Pliiiiiiis hjælp mig HG ! hvordan skal jeg lige få fortalt min far det nu for 3 gang at jeg ikke vil tilride?
Hihi - stavefejl er gratis .. (:
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.848
At du ikke pt. magter hende og derfor gerne vil have en til at hjælpe dig med at gøre hende stabil
dec 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 203 Svar: 650
det vil jeg da i hvert fald tage med
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.254
Tilridning - forklare hvordan ?