{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Trailerkørsel :-) {{forumTopicSubject}}

Så er jeg ved at erhverve mig kørekort til trailer og havde min første køretime i dag. Super sjovt - glæder mig virkelig til selv at kunne køre med hesten smiley Det bliver dejligt med friheden, så mine forældre ikke skal stå til rådighed, hvis jeg i dårligt vejr gerne vil ind på rideskolen smiley

Nu er det ved at være et par år siden jeg fik mit kørekort, da jeg gerne ville være en habil billist, inden jeg skulle køre med trailer - og har så brugt min første kørelærer igen smiley Tænk, hvor stolt man kan blive, når han så bemærker, at jeg kører bil rigtig flot smiley (Selvom jeg da godt ved det - nu sover mine forældre gerne i bilen, mens jeg kører, hvor de i starten holdt krampagtigt fast i alt, der kunne holdes i, haha :-P)

Så ja, ligeud kørsel er der jo ingen problemer med, ej heller sving, når man bare lige ved at man skal have lidt ekstra plads, men at bakke.... tihii smiley Der skulle liiiige et par forsøg til - man skal jo tænke helt omvendt. Men i 3. forsøg bakkede jeg fint om hjørnet, uden vejledning, som han bemærkede ville være bestået til prøven smiley Weee! Så mangler jeg kun 4 timer (da vi tog 2 i dag)

Andre der er ved at erhverve sig kort/har gjort/skal?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerkørsel :-)
Kommentér på:
Trailerkørsel :-)

Annonce