Nervøsitet, hjælp mig tøser/drenge {{forumTopicSubject}}
hele det sidste skole år, har jeg gået og ventet på at jeg skulle starte på min drømme uddannelse, og tiden har været lang.
men nu er det altså i morgen, og jeg har slet ikke klar, nu det altså bare fortæt på.
og det støreste problem for mig er nok, jeg aner ikke hvilket tøj jeg skal have på !!(typisk pige problem)
altså jeg vil ikke ligne lort -_- men heller ikke have noget tøj på som jeg ikke føler mig tilpas i.
jeg har allermest lyst til at møde op i arbejdsbukser, min dejlige Ramstein hætte trøje. (men fuck hvad vis jeg den eneste, der tager arbejdsbukser på, på førstedagen?)
jeg ved jeg skal møde 08:10 i kantinenn.
og at jeg er den eneste pige i "klassen"
Jeg ved godt jeg er lidt pyldret og jeg bare brokker mig. men de sidste 3 steder jeg har været starten har jeg ingen kendt og været totalt til grin fra dag 1. og det lykkeds mig at få alle til at hade mig på under en uge.
tudeindlæg herfra.
(kom gerne med gode råd)
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
Du skal tage det tøj på du føler dig bedst tilpas i, og om det er ramstein hættetrøje eller kjole så er det lige meget. De skal jo også lære dig at kende for den du er og ikke for noget du ikke er
Tag et par arbejdsbukser med så er den løst
Held og lykke med det, er sikker på at alt nok skal gå
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
det bliver arbejdsbukser, men fuck jeg er nervøs
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 19 Heste: 6 Emner: 133 Svar: 490
Ta da arbejds bukser på ,Og så ha et par skifte bukser i tasken hvis det nu er !
Held oglykke
dec 2007
dec 2007
dec 2007
det var lige sådan noget jeg havde brug for at høre (:
havde ogs regnet med at tage min elskede arbejdsbukser på xD
jeg går alligevel ikke i andet her hjemme når jeg alligevel render og roder med scootere osv.
ang sikkerhedssko skal man brge dem 1. dag?
Nervøsitet, hjælp mig tøser/drenge