{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

PRAKTIK - HJÆLP :D {{forumTopicSubject}}

HEJ HG!:-D

Jeg skulle have været praktik hos en ejendomsmægler, men synes lige pludslig at jeg godt kunne tænkte mig at komme til et helt andet sted, for at se om det faktisk var noget for mig alligevel (-:

Men aaaaner ikke hvad jeg skal søge til..

Godtager alle forslag fra pilot til læge (dog skal de siges jeg HADER BLOD).

Gerne nogle meget spændende og udfordrene 'jobs'.

(det skal siges at jeg går i 9, (: så det er bare en uge))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PRAKTIK - HJÆLP :D
  • #1   12. aug 2010 det kommer jo an på hva du syntes er spændende.
    jeg var i praktik på en dyreklinik og syntes det var vildt spændende. smiley

• #2   12. aug 2010 tja hvis det snart er der jo gang ude i landbruget med høst hvis du tør tage fat? så der hæren der havde jeg i sin tid, en meget lærrig uge. tænk over hvad du kunne tænke dig at arbejde med, jo noget af det du gerne skal ud og prøve af.

• #3   12. aug 2010 Politi? Spykolog på et hospital evt? smiley Men det kommer jo an på hvad du er til smiley

• #4   12. aug 2010 Malle: Du kan ikke komme ind i erhverspraktik på nogen måde som Psykolog smiley Psykologerne har tavshedspligt, og derfor kan du ikke komme ind som det. Det samme gælder desværre også advokat, og måske også læge.

Jeg har i hvert fald fået at vide at det ikke er muligt (:

• #5   12. aug 2010 Jeg står selv i samme situation, men jeg skal selv finde min -.-' Jeg vil virkelig gerne ud som fotograf, men mangler stadig en plads(: Bliver nødt til at vente til på mandag, før jeg får at vide om de tager mig ind smiley
    Krydser fingre smiley

• #6   12. aug 2010 Krydser også fingre for dig (-;

Jeg vil gerne arbejde noget inden for salg, men ved godt hvad det indebærer, da mine brødre er igang med at uddanne sig i faget (-:

Havde også tænkt på politi, hæren, måske også pilot ?:D

• #7   12. aug 2010 Hehe mange tak smiley Håber virkelig at de tager mig ind ! smiley Min lære sagde til mig at jeg ikke kunne ud som fotograf, men prøver alligevel, da jeg selv mener at jeg er rimelig god (: Men skal ringe til dem igen og snakke med dem på mandag hvor Søren har tid, så håber virkelig at de tager mig ind smiley Ellers må jeg jo ringe rundt til andre i området smiley

Men gad vide hvor meget man får lov til som pilot ? smiley Nok ikke at flyve ;o Det er i hvert fald det jeg tænker over, at det ikke kun bliver en uge, hvor de bruger mig som fejedame osv. Så tænk en ekstra gang om, og vælg et fag, hvor du har mulig for at kunne komme til at lave noget, og ikke kun blive rengøringsdame ;O smiley

• #8   12. aug 2010 Jaer tænkte jeg nemlig også..derfor kunne hæren eller lign jo være en god mulighed, for der tror jeg sku man skal knokle bare lidt smiley

Godt du følger modet, min veninde er netop kommet ind på en avis som fotograf (praktik), selvom ingen troede hun ville komme ind (-:

• #9   12. aug 2010 Fedt ;o) Godt, du siger det..:D Måske jeg skulle overveje det, hvis INhouse ikke tager mig ind smiley

• #10   12. aug 2010 Men ja, militæret/hæren er nok en god idé smiley

Kommentér på:
PRAKTIK - HJÆLP :D

Annonce