{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

Brobygning {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'ere.

Der er vel andre end mig der skal i brobygning i år eller som har været engang.
Hvor skal i hen (har været)? Og hvorfor lige der?
Og til jer der skal i år (10.), har i også kun en uge?

Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal hen, og i år har vi kun 1 uge sidste år havde 10. klasserne 2 uger (måske 1½uge) og havde egentlig bestemt at jeg ville på landbrugsskole og HTX fordelt på de to uger, men nu har vi kun én og så ved jeg ikke hvad jeg skal. Hvis det er landbrugsskole kan jeg risikere at jeg ved rigtig meget om det der bliver sagt, og hvis det er HTX skal jeg vælge en gymnasiel mere, men jeg har ingen anelse om hvad det skulle være.

- Sørensen
Meget i tvivl,
hører gerne andres erfaringer og idéer
og hvad de skal

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brobygning
  • #1   5. sep 2010 Jeg var i niende klasse både en uge på handelsskolen og en uge på gymnasiet.. Jeg ville en af delene, men vidste ikke hvad og ville gerne have muligheden for at afprøve dette...
    Handelsskolen var slet ikke mig, så jeg valgte efter niende klasse at tage på gymnasiet..
    Set i bakspejlet er det det helt rigtige jeg har gjort, vil tilføje at det man laver i brobygning overhovedet ikke er det sammen som man laver når man er "rigtig inde i det..." Det er anderledes, men på den gode måde.. I hvert fald det jeg har oplevet... Selfølgelig bliver alting også nemmere når man kender skolen, menneskerne og hvad man skal lave mm.. smiley

• #2   5. sep 2010 I 2007 var jg afsted i 5 uger.. RØVKEDELIGT !

Var på gym..

• #3   5. sep 2010 Jeg kunne godt finde på at kikke på STX også, men problemet er jo lidt at det er på Morsø gym. og at rent faktisk kommer fra Thy. Jeg er på efterskole på Mors, derfor er det Morsø gym. og HTX i Thisted. Tror jeg ville føle at jeg spilder min tid på STX på Mors når det ikke engang er det jeg vil.

Jeg ville gerne i praktik igen hvis jeg kunne. Den ene uuge i 9. var alt for lidt

Kommentér på:
Brobygning

Annonce