{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

personligt dilemma {{forumTopicSubject}}

heej hg.

jeg går virkelig og er lidt rundt på gulvet.

min dag starter med jeg står op et sted mellem kl 04 45 og 05 15.

hvor jeg oftes kverner et stykke rugbrød og drikker the, inden jeg køre til banen, på scooteren, og stiger på toget hvor jeg skal side i 40 min, og jeg plejer at kverne en toast mad med leverpostej eller 2.

når vi så kommer på skolen, er jeg bare tret, og kan ikke følge med eller noget som helst. så jeg sider og stener, og laver ingen ting, ind til første pause. hvor jeg oftes kverner en lille madpakke på 4 stykker, med noget pålæg, og jeg køber ofte en pose med frugt i kantinen.

og så i de næste 2 lektioner, kan jeg følge med i ca 50min, og så står jegtotalt af igen og kan ikke følge med.

i næste pause, igen en madpakke magen til den anden, og et en pizza fra kantinen.

men der går ikke specielt lang tid efetr det så jeg helt død, og hvis jeg ikke sørger for at snakke med en eller anden falder jeg i søvn.

når jeg så er hjemme fra skole omkring kl 4 æder jeg for det meste en hel masse frugt.

jeg går med hunden, og går med hesten, og efetr det ligger jeg bare i min seng, og prøver at holde mig vågen, hvilket er mega nedern, for jeg vil gerne en hel masse, men jeg magter det ikke, jeg føler mig slet ikke frisk.

det skal siges, at jeg drikker så meget vand der nu er muligt, men hvis jeg ikke får noget sukker fra sodavand eller noget, kan min dag ikke hænge sammen.

nogle ideer til hvad jeg kan gøre, har været til lægen flere gange, og er undersøgt på kryds og tværs og de kan ikke finde noget.

har forsøgt at tage jern tabeletter, men så har jeg kvalme konstant.

Fik at vide jeg skulle prøve med chrom piller, som skulle hjælpe mod lavt blodsukker, ogd et eneste de hjalp mig med, var at jeg fik en oplevelse der hed, det første gang i mit liv jeg har været så dårlig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  personligt dilemma
Kommentér på:
personligt dilemma

Annonce