{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

4x4 biler {{forumTopicSubject}}

hej

vi skal ha helt ny firhulstrækker men kan ik bestemme os

enten skal vi ha en toyota hulix 3.5 d med aoto mat gaer
prisen er for den 315000 i gund pris med det vil gerne vi ha af ekstra og levering og metal lak bliver det 389000

vi har os set på mitsubishi l200

L200 2.5 d med automat gaer prisen er 210000 ca og det med vi gerne vil ha af ekstra udstyr og levring og metal lak kommer vi af med 284000 kr

det vil siger der er over 100000 kr til forskel men hvilken ville i vælge

begge biler vil ha samme udstyr og alt det eneste der er forskel er den ene er 3,5 og den er 2,5 d

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4x4 biler
  • #1   22. sep 2010 ..

• #2   22. sep 2010 Jeg ville personligt vælge Toyota´en, da dette er en slidstæk bil, som for det første holder til meget, (dog skal man huske at tjekke olie og vand, som på alle andre biler) Og så er de billigere i reservedele hvis uheldet skulle være ude...

Men den er måske nok lidt dyre at køre i Pr km end Mitsubishi´en... smiley

• #3   22. sep 2010 Hvis du skal køre meget med hestetrailer ville jeg ikke anbefale dig at få en bil med automatgear , det slider på gearkassen. Vi var rigtig glade for vores Toyota (: godt nok en raw4, men stadig . held og lykket med den nye dyt (:

• #4   22. sep 2010 Hundehvalpen og æblepigen X

Det passe dog ikke. Vores Toyota Landcruiser er med Aut, gear, den er langt fra slidt, og vi køre meget med hestetraler/ 4meter trailer med traktor.... Der er noget i bilen der hedder overdrive som man slår fra, når der netop er læs bagefter!

• #5   22. sep 2010 vi har selv toyota nu og den går kun 3 km på en liter d med heste trailer og 8 uden og det er mega dyr i resvedele ny køler koster over 5000 det er dyrt sys jeg:-)

den anden går 9 km med trailer og 14 uden og så er den turbo d.

vi bruger den ik ret meget til at køre med trailer

• #6   22. sep 2010 Jeg ville vælge mitzubitzien vi har haft sådan en og den var genial dog ikke samme modle som den i tænker på men en ældre pajero det var en fed bil og billed i reserve dele hvis du ved hvor man skal købe dem henne

• #7   22. sep 2010 Det lyder vildt... Vores køre 8-9 stk med fuld læs... Hva den køre uden har vi ikke målt.... Turbo´en er faktisk med til at gøre bilen mere økonomisk at køre... Alts hvis man ikke hakker pedalen i bund hver gang og hele tiden. Hvis du forstår...

• #8   22. sep 2010 vores er fra 95 nu så nu er det på tide og få nu men vi er mest til mitsubishi da den har flere heste og mere udstyr for meget mindre penge

• #9   22. sep 2010 vi bruger bilen til at køre i mudder mark og meget mere altså skal vi ha en en bil der skal bruges og kan holde til det hehe det kan de jo begge men der er som sagt 100000 kr i forskel det er mange penge sys jeg det er os derfor jeg hælkder mest til mitsubishi en

• #10   22. sep 2010 Hvorfor så spørge ;O) Du havde jo selv svaret smiley

• #11   23. sep 2010 fordi der kunne være nogen der viste om de hurtigt gik i stykker eller der hurtigt kom ryst det kan jeg jo ik spørge forhandleren om vel

• #12   23. sep 2010 HELT klart Toyota..
    Vi kører selv i en 18 år gammel Toyota Landcruiser HDJ80 4wd 4,2 liters 6cylindret rækkemotor.. Der er aldrig noget fis med, at den ikke vil starte eller noget.. Og eftersom min mand er beslagsmed, er han pænt afhængig af bilen..

Til den har vi en stor Brenderup Crown hestetrailer med en totalvægt på 2700 kg.. Men det er ikke at mærke på bilen, at vi har trailer på med 2 store Friesere i..

• #13   23. sep 2010 som sagt har vi selv toyota nu fra 95 men da den trækker 4 tons når vi køre med heste er jeg begymret for at den nye ik gøre mere end 3-4 km som den gamle gør og jeg har hørt sælger om vi ikkke måtte ha lov at ta vores trailer med og så bare lægge 2 tons i og køre en tur så vi kan se hvor meget den køre på en 1 men nej det må vi ik.. ved den anden for handler er det helt ok.

og så er der det at de er dyre i resveredele og da vi bruger vores bil enomt meget til at køre mod andre på bane skal den ik være dyr i dele da de ofte får buler men vi er stadig i tvivl da vi ik ved noget og L200 da den er ny på mærket dog har mitsubithi lavet 4x4 i 50 år men hvad med ryst det er der ingen de´r ved øv. det bliver sq nok toyotaen selv om jeg gerne ville ha 100000 kr til en ny hest og nyt badeværelse men

Kommentér på:
4x4 biler

Annonce