543 visninger
|
Oprettet:
hjælp til kalender gaver {{forumTopicSubject}}
hej HG..
Jeg har besluttet mig for a, jeg vil give min kæreste kalender gaver i år, jeg ved bare ike helt hvad han ska have
den 1 dec, vil jeg gerne give ham noget som "kan holde hovedet koldt" i det jule ræs man går ind i, men hvad kan det være? Gaverne ska ikke være ALT for dyre, da han jo ska have en hver dag indtil juleaften...
Håber i kan hjælpe med nogle super gode gave ideer
på forhånd tak
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
Et hjemmelavet "gavekort" til massage, fodbad, forkælelse what ever...
Holde hovedet koldt....en iskold øl ;o))
middag for 2
du kunne jo starte med 2 stearinlys, næste dag servietter, næste dag den gode rødvin eller lign....så du til sidst har hvad der skal være til en dejlig middag...og så sørge for den sidste dag at det passer med en dag I har tid til at nyde tingene...
Biografbilletter
En seddel hvor du skriver at du har inviteret alle hans gutter til videoaften eller lign.... (chips etc. er jo ikke så dyre)
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.059
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
Tror også han vil nyde en alene aften med gutterne hvor alt er ordnet på forhånd og det behøves jo slet ikke at være fancy eller dyrt...de nyder som regel lige så meget en aften foran videokassen med et par kolde øl og chips ;o)
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
strik en halsterklæde og hansker og hue og strømper i hans y farve eller eller i orange hvis han er ude på boorepladt form
giv ham en tur til foto manden og få taget nogen bileder af jer sammen
nogen klippe kort af alle mugelige ting fx jeg køber en kasse øl til dig og så have lige som et tog kort
dril ham lidt og køb underbukser
det var noget jeg havde
hjælp til kalender gaver