{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

puha dårlig aften :S {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
jeg har bare behov for at fortælle om min dag/aften/nat igår .

jeg har siden torsdag aften haft ondt i maven, så fredag aften begyndte jeg at få smerter i brystet (det skal lige siges at jeg har en hjertefejl, som jeg dog ikke mærker noget til, men jeg går til kontrol med)
smerterne i brystet varede så også hele lørdagen.. jeg var meget bange og bekymret, da jeg aldrig har mærket noget før. så mig og min mor tog på skadestuen , hvor jeg kom ind akut. jeg blev grundigt undersøgt og fik taget ekko og alt det der. der var en "flafren" ved en klap i mit hjerte (den klap jeg har en fejl på) så de var bekymret for om der var infektion i mit hjerte. (det er det min hjertefejl gør at jeg har større risiko for at få)
vi blev sendt vidre til rigshospitalet hvor jeg går til kontrol. da vi kom derind blev jeg indlagt på børnehjerteafdelingen . jeg fik taget en masse prøver . og blev sat til et overvågningssystem der kunne holde øje med mit hjerte natten over.
imorges blev jeg så undersøgt, fik taget flere prøver og scannet igen , samt at vi fik svar på prøverne.
der var heldigvis ikke noget farligt galt smiley så vi blev meget lettede og jeg blev udskrevet og er nu hjemme igen smiley
puha vi var bange ..

skulle bare ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puha dårlig aften :S
Kommentér på:
puha dårlig aften :S

Annonce