{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Rygning og dyr {{forumTopicSubject}}

Lige en lille påmindelse om at rygning og dyr ikke er så klogt. Man skal huske på at dyrene ikke kan komme væk fra røgen.
Min smukke adoptiv-kanin døde i dag, suk. Han blev knapt 3 år gammel.

Hans tidliger ejer var storryger og røg ham gerne lige op i ansigten. Dette resulterede i at kræet fik dårlige lunger.

Jeg adopterede ham så og han nåede at leve lidt over 2 ½ gode år hos mig og min kæreste inden hans dårlige lunger i dag tog livet af ham (har dyrlægeerklæring på at han havde dårilge lunger, som med al sandsynlighed skyldes rygning, da hans vejrtrækning peb, når han var afslappet).
Men ja, pointen er husk at dyr kan ikke vælge selv, så ryg ikke i samme rum som dem.

Og RIP little bunny. Jeg kommer virkelig til at savne ham. Han har ædt det halve af vores tapet i den tid vi havde ham, den laban *S*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygning og dyr
  • #1   31. okt 2010 Jeg er ikke-ryger og bor med en ryger, han er så forvist til emhætten efter vi fik barn (Selvom det ikke tager alt røgen)



  • #2   31. okt 2010 Man skal vel egentlig huske at dårlig indeklima i det hele taget ødelægger dig og dine dyrs lunger.

    Min pony blev aflivet da hans lungekapacitet var så dårlig at han svært ved at trække vejret når han bare stod på folden. Det var selvfølgelig ikke rygning der gjorde udslaget, men dårligt staldklima, mange timer i ridehus og meget lidt foldtid.

    Jeg købte ham da han skulle pensioneres som rideskolepony men der var det allerede for sent med lungerne, desværre.



  • #3   31. okt 2010 Jeg er ryger og har været det fast i snart 2 år. Men jeg kunne aldrig finde på at ryge dyr lige op i hoved. Jeg har selv for et par år siden skrevet på heste-nette, omkring rygning og dyr. Mange mente ikke at det var farligt for dyrende at man ryg i nærheden af dem. Når man er ryger, har man automatisk et ansvar over for omverden. Ikke for at pusse min glorie men jeg tager hensyn.

  • #4   31. okt 2010 Ja det er helt sikkert ALLE rygere der er hensynsløse smiley

    Jeg kan så fortælle dig at folk bliver ret forvirrede når man spørger om det er ok man ryger ved siden af dem smiley



Kommentér på:
Rygning og dyr

Annonce