{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arh! Vil gerne have en kæreste..
  • #2   3. nov 2010 ja jeg har så sådan en ;). men pas nu på du ikke bare kommer til at tage den første og bedste.. søg og du vil finde.. men som sat, pas nu på. du bliver kun knust så.

• #3   3. nov 2010 i din alder finder man dem vel til ungdoms fester... der skal nok komme mange kæreste gennem tiden...

er glad for min kæreste er på arbejde ellers var han blevet slået med spaden

• #4   3. nov 2010 Deschain
    ja det kunne jeg sq godt nok også.. men ligeså søde som de er de også dumme.

• #5   3. nov 2010 rolig nu fyrer skal nok komme... jeg fandt min kæreste da jeg blev 18.. i starten var vi ikke lige så gode til at håndtere det med fastforhold så vi havde lidt on an off forhold i noget tid. men nu er vi sammen og ved at købe gård og har en søn på 10 måneder, me nbare rolig du skal nok komme de søde fyrer... ellers må du jo ud og lede uden at være desperat

• #6   3. nov 2010 Har det på PRÆCIS samme måde smiley
    Og det er ikke fordi man vil finde 'den eneste ene' og ud og være voksen og spille sej osv., men bare have en sød og dejlig kæreste man kan hygge sig med og have det sjovt med - sådan er det ihvertfald for mig smiley de er bare svææære at finde! smiley

• #7   3. nov 2010 Åhh de findes skam alle steder.

Men ja du er 14 og man skal ofte igennem nogle stykker før man finder ud af hvad man egentligt søger. Jeg har haft og skrottet omkring en 5 stykker siden jeg var 14 og datet flere end det. Så det er bare at komme ud på nogle dates, man kan jo altid sige nej tak.

Af eksempler på hvor man kan finde dem er online sider, til sportsaktiviteter, til fester og ja de er alle steder smiley

Min nuværende (som jeg har været sammen med i 3 ½ år og IKKE har lyst til at slå i hovedet med en skovl for han er søøød) fandt jeg på Myspace. Vi kom til at tale sammen derinde, da han er musiker og vi hørte lidt det samme musik og ja det ene førte til det andet og nu bor vi sammen på Nørrebro smiley

• #8   3. nov 2010 Lad hver at lede efter den perfekte kæreste. Hold øjnene åbne når du går til fest og sådan. Den perfekte kæreste er sjællendt ham man lige går og tror det er.

Lad hver at virk så desperat. Nyd livet som single og fest med veninderne og vennerne så skal han nok komme. Du er jo stadigvæk meget ung!

• #9   3. nov 2010 det du beskriver du mangler, det har jeg min MOR til...

har haft samme mand/kæreste gennem 8½ år og som Dechain også siger, man har nogen gange bare lyst til at slå dem med en spade (-: du er ung, brug en mor/veninde til at holde om dig...

• #10   3. nov 2010 Tanja: Lige præcis!

• #11   3. nov 2010 ved godt hvad I andre mener, men.. Ja smiley

• #12   3. nov 2010 Send også en til mig, tak :-(,

• #13   3. nov 2010 slap nu af.. nyd nu jeres ungdom. lad hver med at hast..

• #14   3. nov 2010 Puuh.. Jeg fik min første kæreste som 16 årig.. I har goood tid, tøser smiley Jeg er stadig sammen med ham 15 måneder senere og han er stadig ligeså skøn som han altid har været.... Lige nu er jeg ved at lave aftensmad så det er klar når han kommer hjem smiley

• #15   3. nov 2010 hmm så fedt er det sku slet ikke at have en kæreste, det er da meget hyggeligt og sjovt og sån, og man føler sig da også elsket på en anden måde, men altså venner er sku lisså godt efter min mening, jeg ville langt hellere have mine venner end en kæreste. ved ikke jeg har kun haft en kæreste, og var skam glad for ham, men ville ønske efter at jeg stadig havde holdt det på venne basis, for man bliver sku heller ikke venner på samme måde efter et forhold.. relax det er slet ikke så godt som man tror smiley

• #16   3. nov 2010 Selvfølgelig kan man savne en der vil holde om én når tingene ikke er så nemme .. Jeg savner da også at have en engang imellem ..

Jeg savner tilgengæld IKKE at have en sur mand i røret, fordi jeg er gået i byen og alle de andre problemer der kan følge med ..

Lad være med at lede efter ham .. Han skal nok komme af sig selv .

• #17   3. nov 2010 Hmm jeg er så ikke helt med på at det ik er så fedt igen at have kæreste.

Singleliv er sjovt ja og man kan da få lyst til at gå amok ligesom i de gode gamle dage, men jeg ville da ikke bytte min kæreste for alle single byturer osv i verden. Det gælder bare om at finde en man fungerer med.

Jeg kan ikke se at der er noget galt i at lede efter en kæreste. Man skal selvfølgelig undgå at blive desperat, men der da ik noget galt i at holde et vågent øje med hvad der er på markedet smiley

Kommentér på:
Arh! Vil gerne have en kæreste..

Annonce