{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Tysk hjælp ! :) {{forumTopicSubject}}

Vi skal i tysk skrive en lille stil om vores plakater på værelset osv.
Har jeg overset nogle fejl, evt. endelser osv. ? (:

Die Poster auf meinem Bude

Auf meinem Bude habe ich kein Poster, von meinem lieblingsgruppe, weil ich kein lieblingsgruppe habe. Mein Hobby ist fotografieren, und dafür habe ich viel Fotos an die Wand. Außerdem habe ich 20.000 Fotos auf meinem Computer. Mein Fotoapparat ist von der Firma Olympus. Die Kamera ist bald 1 Jahre alt. Die Poster sind wirklich schön. Ich habe zwei Poster mit meinem Pferde. Meine Lieblingsposter sind klar die Sonnenaufgang-Poster und die Poster mit meinen anders Tieren. Die Sonnenaufgang-Poster habe ich fotografiert, wenn ich in den Sommerferien mit meinem Eltern in Österreich war. Ich habe Poster von Britney Spears. Sie ist eine fantastische Sängerin. Michael Jackson und Metallic sind nicht mein Geschmack. Außerdem habe ich an meinem Wanden ein großes Poster von der fantastische Film „Romeo und Julia“. Der Schauspieler Leonardo di Caprio ist so lecker, mmh!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk hjælp ! :)
  • #1   9. nov 2010 Du starter med at sige, at du ingen plakater har, men alligevel ender du ud med, at du altså har et par.. Tjek sammenhæng.
    Derudover tag et kig på kommasætning, og et par enkelte tilfælde af kongruens..
    Ellers fint

Kommentér på:
Tysk hjælp ! :)

Annonce