{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

dejlige pony/heste'er :) {{forumTopicSubject}}

snak om heste smiley hej jeg vil gerne snakke lidt om heste nogen der har noget særligt godt at sige om deres hest måske at den kunne nye tricks el den kom løbende hen til dig idag? jeg har selv et føl som jeg er rigtig stolt af hun har lært at kysse og ryste på komando:) super stolt? nogen der også har en god oplevelse????

mvh. amalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Strømmen til min udendørs lampe forsvandt da der blev sat en lampe op i entreen. Samt stikkontakter der sidder dårligt i væggene. 1.880 kr.
  • VVS-gas komfur skrift 2.380 kr.
  • Hjælp til at få startet min IRobot med støvsugning og gulvvask op 500 kr.
  • Nedtagning af limet spejl 500 kr.
  • Samle sengeramme, løfte kasser og sofabord i kælderrum og sætte rullegardin op 1.000 kr.
  • Genopretning af skæv betonstolpe 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dejlige pony/heste'er :)
  • #1   16. nov 2010
    Har lige fået en ny hest, Mirell for 6 dage siden ( :
    Så det hele er meget nyt og spændende, men jeg synes egentligt det går helt OK [: Vi skal lige lære hinanden at kende, men jeg synes det går helt fint i den rigtige retning og hun er en fornøjelse at være sammen med og altid glad, så det er bare skønt! (:

• #2   16. nov 2010 ja jeg blev helt varm og rørt idag da Briza blev striglet og hygget om. Hun drejede hovedet ned da jeg børstede forben og lagde stille mulen til min kind. Hun blev stående et stykke tid. Skønt :O)
    mvh merete

Kommentér på:
dejlige pony/heste'er :)

Annonce