12. maj 2010 Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.994
grimt sprog!! {{forumTopicSubject}}
øv øv øv!!
nu er jeg lige blevet kaldt en sæk og nogle andre grimme ord herinde
Det værste var at det var inde på biancas profil!!;( bare fordi jeg sagde til en bruger at hun ikke måtte oprette sin hest efter den var blevet solgt. (hun havde haft den oprettet herinde før, men havde lavet ny bruger så ville oprette hesten igen, men nu er den jo solgt). Så lige pludselig står der en besked inde på biancas profil, jeg diskuterer så lidt med hende inde på biancas profil. Skal lige siges at jeg holder et pænt sprog. MEN stille og roligt begynder hun at hisse sig mere og mere op:( hun bliver rigtig sur på mig;( hun skriver: gider altså ikke have at vide hvad jeg må/skal gøre af en 12 år gammel pige!! håber du kan forstå det!. Det syntes jeg var unfair:/ Jeg kunne jo tydeligvis reglerne bedre end hende:( lige pludselig får jeg den besked i hovedet hvor jeg bliver kaldt sæk og nogle andre grimme ord som jeg ikke lige kan huske;( jeg skriver at hun var fej fordi hun snakkede grimt. Men hun svarer ikke:/ (ved ikke om det var for groft skrevet?) skal lige siges at hun slettede hver besked efter jeg havde svaret tilbage:( eer det for dårligt???????
mvh Laura:(
jul 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 1.048
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
Hun kan overhovedet ikke være det bekendt.. Jeg har dog oplevet lignende flere gange selv. Nogen folk KAN bare ikke tåle lidt krittik..
maj 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.994
HØR ALLESAMMEN: hun var igang med at oprette hesten:) jeg kom ved en fejl til at byde velkommen fordi jeg overså at der stod i navnet at den var solgt. Så skriver jeg så lige på hestens profil (mens den var igang med at blive oprettet) at det var en fejl at jeg bød velkommen og at man desvære ikke måtte oprette solgte heste:) i en MEGET pæn tone. Så er det at hun begynder at skrive inde på biancas profil:( hver gang jeg havde besvaret hendes besked slettede hun den og skrev en ny:/ fortryder meget at jeg skrev tilbage og ikke meldte først;( Men kan altså ikke finde hende igen:/ ved kun at hun også har en anden hest oprettet som også er solgt. Det er en stor brun hest hun har oprettet. Ellers ved jeg ikke noget. Men hvis jeg finder hende melder jeg hende! Men hænger hende ikke ud her!!
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
maj 2010
maj 2010
grimt sprog!!