{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

grimt sprog!! {{forumTopicSubject}}

øv øv øv!! smiley nu er jeg lige blevet kaldt en sæk og nogle andre grimme ord herinde smiley Det værste var at det var inde på biancas profil!!;( bare fordi jeg sagde til en bruger at hun ikke måtte oprette sin hest efter den var blevet solgt. (hun havde haft den oprettet herinde før, men havde lavet ny bruger så ville oprette hesten igen, men nu er den jo solgt). Så lige pludselig står der en besked inde på biancas profil, jeg diskuterer så lidt med hende inde på biancas profil. Skal lige siges at jeg holder et pænt sprog. MEN stille og roligt begynder hun at hisse sig mere og mere op:( hun bliver rigtig sur på mig;( hun skriver: gider altså ikke have at vide hvad jeg må/skal gøre af en 12 år gammel pige!! håber du kan forstå det!. Det syntes jeg var unfair:/ Jeg kunne jo tydeligvis reglerne bedre end hende:( lige pludselig får jeg den besked i hovedet hvor jeg bliver kaldt sæk og nogle andre grimme ord som jeg ikke lige kan huske;( jeg skriver at hun var fej fordi hun snakkede grimt. Men hun svarer ikke:/ (ved ikke om det var for groft skrevet?) skal lige siges at hun slettede hver besked efter jeg havde svaret tilbage:( eer det for dårligt???????

mvh Laura:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grimt sprog!!
Kommentér på:
grimt sprog!!

Annonce