{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
28.571 visninger | Oprettet:

Fortrudt afblegning! :( {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg har her til aften fået afbleget det øverste hårlag, men har i den grad fortrudt.

Kan man farve det mørkt igen lige efter en afblegning? Jeg ved håret tager stor skade af, at blive farvet 2 gange på 2 dage, men helt ærligt, så er jeg temmelig ligeglad med det lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrudt afblegning! :(
  • #2   25. nov 2010 Start ihvertfald med at ringe til din frisør smiley !

• #3   25. nov 2010 her i mandags afblejede jeg mit hår for 3 gang på lidt for kort tid og farvede det blåt lige efter ,så du dør altså ikke af det ;D Mit hår sidder stadig på hovdet og det er ellers MEGET tynd xD

• #4   25. nov 2010 åhhh, det er bare så surt når man ikke lige er tilfreds med resultatet af hårfarvningen... I mine teenageår farvede jeg også mit hår jævnligt (i alle mulige farver) ikke altid særligt smart... men hvad man var jo ung :)... jeg farvede bare håret igen hvis det passede mig (altså mange gange i løbet af kort tid) det eneste der skete med mit håret, var at det ikke var så blødt... (lige et godt råd - farv ikke dit hår rødt efter afblegning - det kan jeg med sikkerhd sige dig ikke bliver pænt... den kombination har jeg prøvet.) =) hahaha

• #5   25. nov 2010 Øv, det har jeg også prøvet.. Det var ikke meningen men min mor gjorde det alligevel.. hun smed 2 gange afblegning i hele mit hår, og jeg var bare træt af det! Fik det farvede senere samme dag, og det blev helt vildt det var jeg heller ikke tilfreds med.. Dagen efter farvede vi det helt brunt, og det blev jeg glad for.. Mit hår har ikke taget skade som sådan, det er hvertfald ikke faldet af endnu smiley

• #6   25. nov 2010 jeg er stor farver af hår jeg har gjordt det 3 gange i træk og mit hår fejler ikke noget og farvede det tit engang og der sker ikke noget ved det...

• #7   25. nov 2010 har altid fået farvet mit hår (når det skulle afbleges) ved frisøren....

da jeg så skulle have det mørkt igen fik jeg også gjort det første gang hos frisøren, så afblegede solen det så bare lige for mig : / og så har jeg selv farvet det lidt siden...

jeg ville aldrig afblege det selv, det for dumt... hvis jeg var dig ville jeg gå til frisøren og få nogle der har forstand på det til at rette skaderne..

• #8   25. nov 2010 tror jeg godt man kan smiley men hvis det er du farver det og det bliver grønt så skal du bruge rød hårfarve smiley det gør det grønne til brunt... sådan har jeg ihvertfald fået at vide ...

• #9   25. nov 2010 Afblegede mit hår 2 gange i går og farvede det lysebrunt samme aften.. og der skete ingenting..

• #10   25. nov 2010 he he du må ikke farve inden weekenden, det må jeg altså bare se smiley

• #11   25. nov 2010 Jeg afblegede mit hår 7 gange på én dag, men det blev stadig
    ikke den farve jeg ønskede, så jeg farvede det samme dag mørkt igen.

Og mit hår har ikke taget skade smiley

• #12   25. nov 2010 Jeg har virkelig tit afbleget mit hår..

det du skal gøre er lige at bruge en rigtig god hårkur fordi håret det knækker virkelig nemt af.. Du skal farve håret rødt så du får en rød glans for hvis du bare farver det mørkt får det et grønt skær.. :S
    Tro mig.. Har stor erfaring.. smiley

Pøj pøj med håret..

Jeg holder mig nu til det mørke.. Mit hår har taget meeeget lang tid at blive langt pga alt den hårfavning.. Har tit haft det lyst og rødt.. nu det bare mørkebrun.. smiley

• #13   27. nov 2010 Jeg ringede til min eks kærestes mor, som har en frisør salon. HUn farvde det om, så det nu igen er fint.

Kommentér på:
Fortrudt afblegning! :(

Annonce