{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

100% min nu!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle i skønne HG'er

jeg er simpelthen nødt til at dele min glæde med jer. jeg har idag afbetalt det sidste afdrag på min skønne pony Beauty. å nu er hun 100 % min!!! smiley

jeg er simpelthen bare såå glad... utroligt at jeg står her som ejer af denne skønne pony!. kan næsten ikke forstå det selv.

Men vejen har været knoldet, og jeg troede egentlig at ejg måtte opgive at få hende, men nej...

vores historie starter med at jeg jo var nede at kigge den smukke, og faldt pladask for hende! det var drømme ponyen!!! jeg sagde ja tak, og troede at alt var i skønneste orden.

men kæbnen ville at jeg uden varsel, skulle udstyres med penge problemer, så jeg tog det hårde valg at ringe til Birgitte og fortalte det som det var, jeg havde ikke penegne til at afbetale det først aftalte, månedlige beløb. jejg regnede på det og vi aftalet et andet beløb, som jeg kunne overkomme.

men endnu engang kom der problemer, og pengene blev endnu mindre og kunne ikke betale det nye månedlige beløb der var blevet aftalt. jeg ringede og fortalte Birgitte at ejg nok desværre måtte sige nej tak, da jeg havde endnu færre penge end først beregnet pga nye uforudsete problemer. keg var klar til at give slip, og græd og græd. jeg følte mig så ussel at blive ved med at udsætte det hele og lave om.

men som det fantastiske menneske, Birgitte er, tilbød hun en endnu mindre månedlig afdrag, som jeg kunne overkomme. jeg sagde ja tak. og d 10 juni kom den smukke op til Nordjylland og hun var min.

jeg har så siden den 10 juni betalt mit månedlige afdrag hver måned, og sparet alt det sammen som jeg overhovedet kunne overkomme, og idag, kunne jeg betale hele det rest beløb jeg havde på Beauty. og hun er nu 100% min... min HELT egen!!!!

jeg takker Birgitte for at være sådan et fantastisk menneske at gøre det muligt at jeg fik min drømme pony på trods af alle problemerne. 1000 tak til dig! smiley
du har været intet mindre en fantastisk gennem hele forløbet. tak fordi du kunne se hvor meget jeg klikkede med Beauty, tak fordi du hjalp mig med at det belev muligt at hun blev min!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  100% min nu!!!!
Kommentér på:
100% min nu!!!!

Annonce