{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Stoler nu 100% på min pony :') {{forumTopicSubject}}

det fordi jeg fik min første pony her 31/3 2008 :'D ! Borkur nemlig..! men vi har noget så meget!
f.eks. Vi har allerede sprunget en halvmeter, og han kan gå til biddet og lave schenvininger :'D ! Og vi skal starte ude på væddeløbs banen efetr jul :')!
Men det ikke kun det...
Han er begyndt at gå efter mig, og hvis jeg løber- traver han, og hvis jeg laver galop anspring på mine egne ben- galopere han smiley Når jeg stopper- stopper han.. :'D!

Men i dag skete der noget helt special.. Her for 10 minutter siden gik jeg lige ud til ham for at komme fluenetgrimen på ham, men da jeg kom ind på folden så jeg han lå ned og tog sol.. og det er første gang jeg kan gå hen til ham uden han rejser sig op.. og der mens jeg sad på huk tog jeg grimen på ham.. og jeg kunne snakke med ham.. tilsidst satte jeg mig hel ned.. og overnussede ham.. :') Det er så dejligt at man kan føle sig tryk ved sin hest :') !!! Det turde jeg aldrig gøre ved nogle andre heste!

Og jeg har fået afvide af alle mine veninder osv.. At jeg og Borkur ligner hianden.. lige stedige.. Samme personlighed :') :') Det er så dejligt at få afvide :)<'3

Hvordan havde i det, da der skete fremskridt for jer og jeres pony/hest :')?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stoler nu 100% på min pony :')
  • #1   17. jul 2008 Stoler ikke 100% på mira endnu for fra januar og til marts prøvede hun næsten ikke på andet end at smide mig a xD
    - men vi er godt på vej, hun førlger godt nok efter mig men tager ingen chancer .. hehe

• #2   17. jul 2008 Jeg stoler på mine dyr.. smiley Undftagen lige når de er dumme.. så blir jeg sur ;D

• #3   17. jul 2008 Ja, det er dejligt når man kan ligge og hygge med dem på folden. smiley
    Kan jeg også med alle mine.

Engang lå mig og min veninde op ad Quaiso, en dag hvor han lå ned på folden, og vi havde et tæppe med. Det var bare hyggeligt, og Quaiso nød det også bare. smiley

Kan også sætte mig op på både Tjalfe og Stella, hvis de ligger ned på folden. De rejser sig kun op hvis jeg be'r dem om det. Men det gør jeg så også tit, for det er så sjovt at sidde på dem når de rejser sig op. xD

• #4   17. jul 2008 jeg stoler ikke 100% på min pony..
    men er godt på vej:D

• #5   17. jul 2008 Jeeg har oss engang fået at vide at jeg lignede den rideskolepony jeg red på det tidspunkt xD jeg kender ikke rigtig pigen der sagde det men jeg kunne sQ ikk rigtig la hver med at grine :))

• #6   17. jul 2008 Stoler heller ikke 100 % på Baby, men godt derop af . Det skal nok komme, vi skal bare lære bedre at læse hinandens sprog .

- Jeg "havde" engang en ged . Altså på mit gamle fritidshjem. Han var den største ged derhenne og jeg elskede ham bare så meget . En dag lå han inde i deres "hus" og jeg lagde mig ind til ham og så lagde han sit hovede i mit skød og lagde sig til at sove x'] smiley og når han stod på folden og jeg kaldte på ham kiggede han efter mig, og hvis han ikke kunne se mig (der var ofte mange børn) vinkede jeg og så kom han over til mig .
    smiley Piv, hvor jeg savner ham <33

• #8   17. jul 2008 <b>* >GalopGrisen & blondinen Med fine holle* > !</b>
    - Hvad pokker snakker du om ?

• #10   17. jul 2008 er det skrevet til hende der har startet emnet ? :S

• #11   17. jul 2008 Der er mange ponygalop.. ! ..!

• #14   17. jul 2008 Hm, men du må sku gerne løbe en gang mod mig og Baby x)

• #15   17. jul 2008 Jeg starter også tarv og monte :)!

• #17   17. jul 2008 Men prøver alts åogs åglaop ;D basta .. har fået lov af jytte at få træning smiley

• #19   17. jul 2008 hehe.. er ligegald :D! men du ved jo ikke om der komemr flere næste år hvor jeg starter smiley

• #21   18. jul 2008 jeg har netop i dag kunnet ride polly ud alene uden nogen som helst problemer... det var dejligt.. hende kan jeg også alt med og hun følger mig og når jeg smider tovet på jorden står hun stille.. og går først når det er oppe igen og jeg går.. stoler 100% på de 3 heste jeg har gående lige pt.. de fleste på rideskolen siger jeg har et speciellt talent med heste, jeg er også hende der bliver sat op på en hest der vil smide af eller lave nykker eller sådan for de er bare rolige når jeg kommer op.. det er utroligt..

jeg har i går for 2 gang haft hovedtøj på min onkels store DV som ikke kunne noget, ikke engang røres ved snart da han kom for 2 måneder siden og han var så tynd som en eller anden mishandlet hest.. og havde sadel og trense på ham sadel kom nemt til at han var vandt til den, men trensen var meget svært at få på ham.. jeg prøvede først med en kapsun uden pandebånd, det gik oke.. han slog lidt med hovedet men fik det da på.. og så et par dage efter fik jeg trensen på ham uden bid.. det tog lidt tid tror jeg prøvede et par timer lige så stille at vise ham det ikk gjorde ondt.. og snakkede med ham og sådan.. og da han havde haft det på skulle der gås en tur og roses.. så ve han også.. man kan også gå med sådan et på.. og så han får den idé det ikke gør ondt, og for en uge siden havde han hovedtøj med bid og tæjler på for første gang,.. det tog han rigtig fint.. men det var svært at få det af ham igen, så gav ham en lang pause fra at blive arbejdet med og lade ham gå og tænke over den.. og her igår tog jeg ham ud og kom sadel på som jeg normalt gør med mine andre heste bare på med det.. og tog han fint.. og så stod jeg og snakkede med ham og gav ham først trensen på uden bid og listede bidet i munden på ham og tog chambon løst på og gik ned på marken og longerede.. han skulle lige fatte hvad jeg ville have ham til, det tog 5 min så gik han nede med hovedet og helt fint uden at prøve på at stikke af eller noget.. så tog vi os li den anden vej.. og så kaldte jeg ham ind til mig og gav ham nogen godbidder.. og så tog jeg chambon af ham og rørte ham op af panden og snakkede til ham og sådan.. og så fik jeg lov at nusse hans øre, ingen har nogensinde rørt hans øre med hans ejen vilje.. vi gik hjem igen og tog det hele af uden nogen som helst problemer og børstede ham godt i gennem igen og tjekkede hove og sad og nussede med ham og snakkede med ham og gav ham noget fodder.. go hest.. han er også trænet med min måde.. stille og roligt, og kan mærke på hesten hvornår den er klar til at gå videre.. det er lidt sygt at kunne.,. og vil gerne hjælpe andre folk herinde med deres heste hvis det er..

Kommentér på:
Stoler nu 100% på min pony :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce