{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Jeres defination af "100%" {{forumTopicSubject}}

Haah xD ja hvad er jeres defination af 100% egebtlig ? og hvornår er det iorden i følge jeres mening af bruge det ? Kan noget i det hele taget være 100% og er det alt ?

_

Selv mener jeg at "100%" betyder "det hele" , "alt", "helt igennem" eller ligende..
Hmm men mange siger jo at de stoler eller vil stole 100% på deres heste og omvendt at heste stoler 100% på dem ? Men er det i det hele taget muligt ?
I følge min mening er det IKKE muligt.. Du kan kk stole 100% på et andet levende væsen, du kan jo ik engang stole 100% på dig selv.. Du siger fx at du vil reagere sådan og sådan , men når det kommer til stykket, gør du noget helt andet.. Så mener ikke at noget som at stole, eller kende en anden, hest som ven 100% er muligt.. IKKE 100% ! Men 99% måske, For der Vil ALTID være en undtagelse eller noget uventet! Tænk over det - er der måske en person der ved ALT om dig ? ALT!? Sådan en findes ik for mit vedkommende.. Jeg indrømmer gerne at jeg egentlig selv laver en fejl, for jeg ønsker jo at Wariant og jeg skal stole 100% på hinanden, men fra nu af vil jeg sige 99% =D Fro det andet tror jeg er umuligt ..

Hva sys i ?

(kigger ind senere!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres defination af "100%"
Kommentér på:
Jeres defination af "100%"

Annonce