{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.835 visninger | Oprettet:

thermo master, åh nej! {{forumTopicSubject}}

Jeg var så glad da jeg fandt to Thermo Master dækner til ingen penge, så jeg skyndte mig at købe et regn- og vinterdækken. Må nu helt ærlig indrømme hvor sindsygt skuffet jeg blev...

Den første dag da hesten gik med regndækkenet kom hun ind også manglede haleklappen, for den sidder kun fast med velcro, så jeg fik byttet til et andet dækken...
Nu tuller hun jo så rundt med sit vinterdækken og har også lige tabt dén haleklap, fordi den også kun sidder med velcro.

Kan helt ærligt ikke se det smarte i at sætte den fast med velcro, heste går jo også guffer lidt på hinanden, og noget velcro holder dem jo ikke rigtig tilbage. Må helt ærlig indrømme hvor skuffet jeg blev, da jeg har fået en masse godt ting af vide om Thermo Master, men det er da godt nok sidste gang jeg ligger penge i deres dækkener....

Ved ikke om jeg bare er den eneste ;--) ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble an Ikea bed 230 kr.
  • Ophængning af 4 loftslamper og et TV 750 kr.
  • Vi skal have sat en ny dør i lejligheden. Døren nu er 79, men vi har en ny dør på 73 cm fra Swedoor som vi godt kunne tænke os at bruge. Er det en mulighed at lave dørkarmen mindre så døren kan passe? Det skal helst laves inden uge 24 4.000 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel langs hestestald 1.150 kr.
  • Ophænge hylder på betonvæg 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thermo master, åh nej!
Kommentér på:
thermo master, åh nej!

Annonce