{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

folk der ikke kan holde nallerne væk. {{forumTopicSubject}}

FUCK hvor er jeg træt af folk der ikke kan holde fingrene for sig selv !

jeg har min nye hest på en rideskole, og der havde jeg også min part stående. jeg har så et skab med udstyret som der er lås på, og det er sådan en kodelås. den nye ejer af min gamle part kendte koden og havde kun fortalt den til EN fordi hun skulle hjælpe med hesten.

de sidste 2 dage har min lås været låst op når jeg kom på rideskolen og der mangler hele tiden flere og flere ting ... inden jeg fik min nye hest havde jeg skabet deroppe med det udstyr jeg havde, indtil jeg fik hest, og der lånte den nye ejer af min gamle part, mit skab indtil hun fik sit eget.. og der oplevede hun et par gange at det var blevet låst op.

der er også en anden af mine veninder som jeg snakkede mig her idag som siger det samme sker for hende... hun kommer hvor hendes skab er låst op næsten hver dag. og hun mangler også flere ting.

der er også nogle få andre der har fået stjålet nogle ting.

jeg mangler nu et underlag og en masse strigler, jeg havde en striglekasse proppet med strigler og nu er der kun sølle 3 tilbage........ ved ikke om der er mere der er blevet taget for har ikkke lige haft tid til at tjekke, men de ting VED jeg at nogen har taget.

her til aften lidt før jeg tog hjem har jeg selvf. låst skabet, og jeg har så taget nogle bilelder af skabet som det præcis så ud før jeg forlod det, og et nærbillede af låsen der står på et tal jeg har valgt, så imorgen kan jeg se om der er nogen ændring...

jeg er bare SÅ sur, og især fordi alle pigerne derhenne er mine gode venner, og jeg ved det er en af dem....

forresten er det udhængning at skrive hvilken rideklub der er tale om ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk der ikke kan holde nallerne væk.
  • #1   20. dec 2010 fuck, hvor træls!
    kender det godt!
    ved ikke om det er udhængning, men man har vel ret til at få af vide, hvor man skal passe på! smiley

• #2   20. dec 2010 det er vildt irriterende ! smiley

nå så skriver jeg det sgu, det er Nørre Aaby rideklub på fyn der er tale om...

er der nogen der kan komme ind på deres hjemmeside ? http://www.noerreaaby-rideklub.dk/

jeg kan nemlig ikke og har brug for et mobil nr. til en fra bestyrelsen så jeg kan ringe og fortælle hvad der forgår..

• #3   20. dec 2010 jeg kender det sygt godt, jeg havde engang miin gamle araber i en stor stald, med ridehal ridebane og store folde og der var rigtig mange unge dernede. bare efter jeg havde været der i to dage havde jeg ikke flere strigler. og det der man putter på sadlen så den ikke bliver støvet er også blevet stjålet, og 2 af mine dækkener, og mit ridedækken, og et par springgamcaher, og en pisk. det er SÅÅÅÅ træls. og jeg blev så gal!
    engang jeg skulle ud og ride, var min stigebøjler, bare en fod længere, så jeg kunne ikke nå stigebøjlerne med mine føder da jeg sad på hesten, så jeg er bange for nogen har reddet hende om natten eller noget, for ALLE i stalden var HELT SKUDT i min ehst, og en der hed nicoline, spurgte mig HELE TIDEN OG KONSTANT om hun ikke måtte ride på hende. det var så træls :i

• #4   20. dec 2010 jeg kan heller ikke komme ind på deres hjemmeside. der står der er problemer, på engelsk :d

• #5   20. dec 2010 nej, kan ikke komme ind på den! /-:
    men god idé, at ringe til en fra bestyrelsen smiley

• #6   20. dec 2010 fuck hvor er det bare kedeligt sådan noget...

FINGRENE VÆK ELLE NÆSEN SIGER KNÆK

Sådan en seddel burde du have på smiley

• #7   20. dec 2010 det er SÅ træls med folk der tager ens ting smiley

at ringe til bestyrelsen er nok det bedste jeg kan gøre, for jeg gider VIRKELIG ikke finde mig i at mine ting bliver taget !

er bare ked af at man ikke kan stole på sine veninder smiley må bare være ekstra på vagt nu.

• #8   20. dec 2010 kan desværre ikke lave koden om på min lås.. og smider altid nøgler væk så køber en med lås igen.. men køber en ny imorgen og så bliver det kun mig selv der kender min kode smiley

• #9   20. dec 2010 Aww... Hvor træls! s:'
    - jeg kan heller ikke komme ind på siden, desværre.

• #10   20. dec 2010 ude på den rideskole jeg går på, havde vi også en periode hvor der var en der kiggede i skabene, min veninde havde sin løn liggede det var ca 200 kr de penge blev stålet og strigler og andre ting.
    det er bare irriterene. forstår dig godt

• #11   21. dec 2010 Har jeg heldigvis ikke oplevet siden jeg fik egen hest. Men på en rideskole jeg en gang gik på oplevede jeg to gange at mit skab med stor lås på var brudt op og flere ting var blevet taget. Efter jeg har fået min egen står jeg på et privat sted med 50 heste, der har jeg en kodelås på. De fleste derude er voksne men vi er fire "børn" 16-18 år, som sådan er meget sammen, de har alle koden til mit skab hvor der ligger en ekstra nøgle til deres eget, vi passer hinandens heste ret ofte. Har aldrig oplevet der var noget der var væk. Har endda haft min westernsadel stående uden lås i rummet med skabene da der ikke var plads i skabet. Er glad for at stå et sted hvor jeg kan stole på folk smiley

• #13   21. dec 2010 Kender en rideklub, hvor der var nogle der piftede cyklerne. De satte kamera op, og det løste problemerne.

• #14   21. dec 2010 Virkelig træls, prøvede engang at der var en der hukkede min nøgle ind til sadelskabet fra mit skab.

Men køb en ny lås også ikke giv koden til nogen.

• #15   21. dec 2010 jeg har så ikke oplevet det med mit udstyr men jeg har prøvet hvor en person gik og tog af mit hø, fra hø loftet på min rideskole!
    og det værste af det hele var, at både mig og min veninde så at hun gik op og tog af det!
    har snakket med hende et par gange, og synes hun virkede meget flink. Men hvis man lige siger en ting til hende som ikke lige passer hende så flipper hun...
    så jeg fik min far til at skrive en seddel på hendes hest's boks ,og så kunne alle andre jo også bare se at hun gik og tog!;)'

siden har hun ikke taget af det!;)
    hø er ret dyrt nu om dage og vi har ikke råd til at folk bare går og tager af vores hø!
    for det skal holde til hele vinteren til min hest!
    dog får han også noget af rideskolens wrap!:)

• #16   21. dec 2010 kan du ikke ændre koden;)

• #18   27. jul 2011 Det er desværre ikke første gang det sker, her i Nørre Aaby smiley
    Der har været en del tilfælde før..

Kommentér på:
folk der ikke kan holde nallerne væk.

Annonce